У Житомирі навчали, як працювати з дітьми з особливими освітніми потребами
29 Серпня 2019 • 09:59
Кіл-сть переглядів: 220
У Житомирському державному університеті ім. Івана Франка завершилася триденна Міжнародна літня українсько-італійська школа «Інклюзивна підготовка педагога як професійний і соціальний ресурс». Її учасниками стали 150 осіб, які досліджують сучасні методики інклюзивної освіти.
Серед учасників школи – педагоги шкіл та дитсадків, асистенти вихователів та вчителів інклюзивних класів, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів, батьки та представники громадських організацій.
Спікерами лекцій та практик стали профільні українські та італійські фахівці. Вони розповіли учасникам про актуальні зміни у сфері інклюзії, особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, планування роботи тощо. Крім того, вони дізналися про сучасні тенденції та технології в галузі інклюзивної освіти.
Навчання у школі проходило наприкінці серпня. Нагадаємо, що на Житомирщині функціонує 29 інклюзивно-ресурсних центрів.
Довідково. Міжнародна школа “Інклюзивна підготовка педагога як професійний і соціальний ресурс” діяла у межах двох українсько-італійських угод:
- щодо співробітництва Університету Парми (Італія) та проєкту OVERWORLD, за яким проходить обмін студентами і викладачами ЖДУ та Університету Парми;
- щодо співробітництва між Житомирським державним університетом імені Івана Франка (м. Житомир, Україна) та громадською організацією “ІСКОС” Емілія Романья Онлус (м. Болонья, Італія).
Торік у межах співпраці було організовано школу “Долаючи бар’єри: практичні аспекти організації інклюзивного простору педагогами закладів дошкільної та початкової освіти” для 180 учасників.