Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Положення про департамент праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації (нова редакція)

19 Квітня 2017 • 12:26

Кіл-сть переглядів: 596

1. Департамент праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації, (далі – Департамент) є структурним підрозділом обласної державної адміністрації, що утворюється головою обласної державної адміністрації.

2. Департамент підпорядкований голові обласної державної адміністрації, а також підзвітний і підконтрольний Міністерству соціальної політики України (далі – Мінсоцполітики).

3. Департамент забезпечує в області реалізацію державної політики з питань соціально-трудових відносин, зайнятості населення та трудової міграції; соціальної підтримки та надання соціальних послуг вразливим верствам населення, зокрема особам похилого віку, з інвалідністю, ветеранам війни та учасникам антитерористичної операції, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, сім’ям з дітьми та малозабезпеченим, внутрішньо переміщеним особам, іншим категоріям осіб, які згідно із законодавством України мають право на пільги та отримання житлових субсидій.

4. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, а також цим Положенням.

 

5. Основними завданнями Департаменту є:
1) підготовка пропозицій до проектів державних цільових, галузевих і регіональних програм у сфері соціальної політики, в тому числі програм зайнятості населення, стимулювання створення нових робочих місць, підвищення рівня життя;

2) забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, зайнятості населення, в тому числі соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, і тих, які підлягають звільненню зі Збройних Сил України та інших військових формувань;
3) забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки та надання соціальних послуг вразливим верствам населення, зокрема особам похилого віку, з інвалідністю, ветеранам війни (у тому числі учасникам антитерористичної операції), особам на яких поширюється чинність законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, сім’ям з дітьми, багатодітним, малозабезпеченим, внутрішньо переміщеним особам, іншим категоріям осіб, які згідно із законодавством України мають право на пільги та отримання житлових субсидій;
4) організація в області надання соціальних послуг (соціального обслуговування), проведення соціальної роботи, у тому числі соціального супроводу осіб, шляхом визначення потреб населення у соціальних послугах, розвитку відповідних закладів, установ і залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги;
5) координація діяльності та контроль за виконанням структурними підрозділами соціального захисту населення районних державних адміністрацій питань, що належать до їх компетенції; здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; надання практичної, консультаційно-правової та організаційно-методичної допомоги;
6) сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку області; громадським та іншим організаціям, волонтерам у проведенні ними роботи з питань соціального захисту населення, у тому числі осіб з інвалідністю, людей похилого віку та інших вразливих категорій населення.

6. Департамент відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:
1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та здійснює контроль за їх реалізацією;
2) здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;
3) аналізує стан та тенденції соціального розвитку у межах області та вживає заходів для усунення недоліків;
4) бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку області;
5) вносить пропозиції щодо проекту обласного бюджету;
6) забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;
7) бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;
8) розробляє в межах компетенції проекти розпоряджень голови обласної державної адміністрації, у визначених законом випадках – проекти нормативно-правових актів з питань праці та соціального захисту населення;
9) бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;
10) бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови обласної державної адміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;
11) бере участь у підготовці звітів голови обласної державної адміністрації для їх розгляду на сесії обласної ради;
12) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали, статистичну, адміністративну, оперативну звітність з питань, що належать до його компетенції, для подання обласній державній адміністрації, Мінсоцполітики;
13) забезпечує реалізацію заходів щодо запобігання корупції;
14) готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;
15) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
16) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;
17) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Департамент;
18) постійно інформує населення про стан виконання визначених законом повноважень;
19) надає методичну допомогу органам місцевого самоврядування з питань виконання наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади у сфері праці та соціального захисту населення;
20) виконує повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;
21) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;
22) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
23) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
24) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
25) забезпечує захист персональних даних;
26) готує пропозиції стосовно вдосконалення нормативно-правової бази з питань, що належать до його компетенції, і вносить їх в установленому порядку на розгляд обласній державній адміністрації та Мінсоцполітики;
27) проводить моніторинг проблемних питань з реалізації державної соціальної політики у сфері праці та соціального захисту населення, готує та подає пропозиції щодо їх врегулювання обласній державній адміністрації та Мінсоцполітики;

28) координує, контролює та забезпечує у межах повноважень виконання державних соціальних програм;
29) організовує співробітництво місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування із профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;

30) у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:
організовує на засадах соціального діалогу проведення колективних переговорів і укладення територіальних угод із профспілками та їхніми об’єднаннями, організаціями роботодавців та їхніми об’єднаннями, що діють в області; сприяє розвитку соціального діалогу, організації співробітництва обласної державної адміністрації із профспілками та їхніми об’єднаннями, організаціями роботодавців та їхніми об’єднаннями, координує діяльність територіальної тристоронньої соціально-економічної ради;
проводить моніторинг показників заробітної плати за видами економічної діяльності та у територіальному розрізі, своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, фізичних осіб-підприємців;
бере участь у розробленні та реалізації регіональних програм, спрямованих на удосконалення системи управління охороною праці підприємств та запобігання нещасним випадкам на виробництві;
забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів до якісного проведення атестації робочих місць за умовами праці;
розробляє територіальну програму зайнятості населення або бере участь у її розробленні, координує реалізацію заходів, передбачених територіальною та місцевими програмами зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;
сприяє в ефективному використанні трудових ресурсів, раціональній, продуктивній і вільно обраній зайнятості, підвищенні конкурентоспроможності робочої сили, продуктивності праці;
вивчає стан трудової міграції в області з урахуванням гендерної складової, віку та місця проживання, готує пропозиції щодо регулювання міграційних потоків;
забезпечує діяльність комісії у справах альтернативної (невійськової) служби;
забезпечує реалізацію заходів державних програм соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, і тих, які підлягають звільненню у зв’язку з реформуванням Збройних Сил України та інших військових формувань;
31) у сфері соціальної підтримки населення, забезпечення державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:
виконує координаційно-методичні функції та проводить моніторинг у сфері надання та виплати:
– державної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним, щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, особам, які не мають право на пенсію та інвалідам, одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року, одноразової грошової допомоги членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року, а також особам, яким посмертно присвоєно звання Герой України за громадянську мужність, патріотизм, героїчне відстоювання конституційних засад демократії, прав і свобод людини, самовіддане служіння Українському народові, виявлені під час Революції гідності, одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті, а також інших видів державної підтримки відповідно до законодавства України;
– компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги;
– субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу;
– пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу, пільг на проїзд окремим категоріям громадян тощо;
забезпечує організацію та координацію роботи щодо виплати соціальних стипендій;
здійснює координацію роботи, пов’язаної з обліком внутрішньо переміщених осіб;
здійснює контроль за правильністю і своєчасністю призначення та виплати структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування компенсацій та інших соціальних виплат, виконанням інших заходів соціального захисту населення відповідно до законодавства України;
забезпечує і проводить організаційно-методичне керування роботою головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;
виконує координаційно-методичні функції, проводить моніторинг та контролює у межах своєї компетенції надання установлених законодавством України пільг та реалізацію заходів щодо соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, одиноких непрацездатних громадян, жертв політичних репресій, депортованих за національною ознакою осіб, які повернулися в Україну, дітей-сиріт, сімей загиблих військовослужбовців, багатодітних сімей та інших категорій громадян, координує роботу підприємств, установ та організацій з цих питань;
організовує та координує роботу, пов’язану з визначенням статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інвалідів війни та осіб, на яких поширюється чинність законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;
організовує роботу обласної комісії для розгляду питань, пов’язаних із наданням статусу учасника війни, та комісії з установлення пенсій за особливі заслуги перед Україною;
забезпечує організацію виплати разової грошової допомоги до 5 травня відповідно до законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», а також виплати винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”;
забезпечує організацію, контроль та методичне керівництво щодо санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплати грошових компенсацій замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян;
подає пропозиції щодо кандидатур для встановлення довічних стипендій учасникам бойових дій та особам, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність;
забезпечує виплату довічних державних стипендій учасникам бойових дій, особам, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність, систематично проводить аналіз призначених стипендій та інформує Мінсоцполітики про зміну їх одержувачів, організовує своєчасне подання документів на призначення довічних державних стипендій учасникам бойових дій та особам, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність;
32) у сфері надання соціальних послуг (соціального обслуговування) населення, проведення соціальної роботи:
вивчає потребу області у соціальних послугах, готує та подає пропозиції обласній державній адміністрації щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби та створення ефективної системи надання соціальних послуг;
забезпечує організацію роботи із створення та розвитку мережі закладів і установ для надання соціальних послуг людям похилого віку, особам з інвалідністю, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги;
здійснює координацію та методологічне забезпечення діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та інших соціальних закладів та установ із реалізації законодавства України;
проводить роботу, пов’язану зі зміцненням матеріально-технічної бази інтернатних установ, інших закладів, установ, які надають соціальні послуги, поліпшення якості соціальних послуг, які надаються ними, вносить пропозиції щодо обсягів фінансування на утримання цих закладів та установ;
забезпечує ефективну роботу Наглядової ради за діяльністю інтернатних установ системи соціального захисту населення та координує роботу громадських рад при будинках-інтернатах;
організовує та контролює взаємодію інтернатних установ системи соціального захисту населення з органами Національної поліції;
приймає рішення щодо направлення осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, до закладів, установ, що надають соціальні послуги, зокрема, вирішує питання, пов’язані з влаштуванням людей похилого віку, осіб з інвалідністю, дітей-інвалідів до інтернатних установ системи соціального захисту населення;
сприяє у впровадженні нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;
забезпечує ведення реєстру суб’єктів, що надають соціальні послуги в області;
контролює дотримання стандартів і нормативів, визначених нормативно-правовими актами, щодо якості соціальних послуг, які надаються за рахунок бюджетних коштів комунальними установами, закладами та недержавними організаціями;
бере участь у плануванні бюджетних капітальних вкладень на будівництво установ і закладів соціального захисту населення;
співпрацює з недержавними організаціями, службами та закладами, які надають соціальні послуги пенсіонерам, особам з інвалідністю та іншим особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги;
сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам, які потребують волонтерської допомоги;
у межах своєї компетенції організовує роботу, пов’язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах;
у межах компетенції координує роботу місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо опіки і піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена;
подає пропозиції місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування при формуванні проектів відповідних місцевих бюджетів щодо передбачення у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення відповідних коштів на компенсацію витрат суб’єктів, що надають соціальні послуги;
співпрацює з навчальними закладами у напрямі підготовки та підвищення кваліфікації соціальних працівників, фахівців із соціальної роботи, інших фахівців, координує роботу з підвищення їхньої кваліфікації;
сприяє інтеграції в суспільство та соціальної адаптації бездомних громадян та осіб, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк відповідно до Закону України «Про соціальну адаптацію осіб, які відбували та відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк»;
взаємодіє зі структурними підрозділами обласної державної адміністрації, органу місцевого самоврядування, міграційної служби, зайнятості, внутрішніх справ, а також з підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності з питань розвитку соціальних послуг у громаді;
33) у сфері соціальної інтеграції осіб з інвалідністю:
сприяє у розвитку реабілітаційних установ для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, подає пропозиції органам місцевого самоврядування щодо потреби у реабілітаційних установах, а також організації надання реабілітаційних послуг шляхом залучення недержавних організацій;
координує діяльність реабілітаційних установ для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю обласного підпорядкування;
організовує роботу із забезпечення осіб з інвалідністю транспортними засобами, технічними та іншими засобами реабілітації;
веде облік осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю для забезпечення їх автомобілями (в тому числі безоплатного та пільгового) відповідно до законодавства України;
координує та контролює виплату компенсаційних виплат, передбачених законодавством України;
аналізує та узагальнює потребу в забезпеченні осіб з інвалідністю та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у проведенні компенсаційних виплат, передбаченими законодавством України, з урахуванням гендерної складової;
бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення;
бере участь у створенні умов для адаптації та інтеграції осіб з інвалідністю у суспільство;
34) організовує та забезпечує внутрішній контроль діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління;
35) забезпечує ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;
37) виконує інші передбачені законодавством України повноваження.

7. Департамент для виконання своїх повноважень і завдань має право:
1) отримувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів облдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
2) залучати до виконання окремих завдань, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів облдержадміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їхніми керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);
3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи обласної державної адміністрації з питань праці та соціального захисту населення;
4) користуватися в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;
5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.

8. Департамент в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом облдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності отримання та передання інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та проведення запланованих заходів.

9. Департамент очолює директор, який призначається на посаду і звільняється з посади головою обласної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням з Мінсоцполітики в установленому законодавством порядку.

10. Директор Департаменту:
1) здійснює керівництво Департаментом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє у створенні належних умов праці в Департаменті;
2) подає на затвердження голові обласної державної адміністрації положення про Департамент;
3) затверджує посадові інструкції та визначає обов’язки працівників Департаменту;
4) планує роботу Департаменту, вносить пропозиції щодо формування планів роботи обласної державної адміністрації;
5) вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Департаменту;
6) звітує перед головою обласної державної адміністрації про виконання завдань Департаменту та затверджених планів роботи;
7) може входити до складу колегії обласної державної адміністрації;
8) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії облдержадміністрації питань, що належить до компетенції Департаменту, розробляє проекти відповідних рішень;
9) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;
10) представляти інтереси Департаменту у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, з Мінсоцполітики, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями – за дорученням керівництва обласної державної адміністрації;
11) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.
Накази нормативно-правового характеру, які стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в територіальних органах Мін’юсту;
12) подає на затвердження голові обласної державної адміністрації проекти кошторису та штатного розпису Департаменту в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
13) розпоряджається коштами у межах затвердженого головою обласної державної адміністрації кошторису Департаменту;
14) проводить підбір кадрів;
15) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Департаменту;
16) призначає на посади і звільняє з посад у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців Департаменту, виконує інші повноваження з питань державної служби;
приймає на роботу та звільняє з роботи в порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників Департаменту, які не є державними службовцями, приймає рішення щодо їх заохочення, притягнення до дисциплінарної відповідальності;
17) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Департаменту;
18) забезпечує дотримання працівниками Департаменту правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
19) погоджує призначення на посади та звільнення з посад керівників структурних підрозділів соціального захисту населення районної державної адміністрації, закладів, установ та організацій, що належать до сфери управління Мінсоцполітики;
20) здійснює інші повноваження, визначені законодавством.

11. Накази директора Департаменту, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою обласної державної адміністрації або Мінсоцполітики.

12. Директор Департаменту може мати заступників, які призначаються на посади та звільняються з посад головою обласної державної адміністрації відповідно до законодавства про державну службу.

13. Для погодженого розв’язання питань, що належать до компетенції Департаменту, в ньому може утворюватися колегія.
Персональний склад колегії затверджується головою обласної державної адміністрації за поданням директора Департаменту.
Рішення колегії виконуються згідно з наказами директора Департаменту.

14. Для розроблення рекомендацій і пропозицій щодо основних напрямів діяльності Департаменту, обговорення найважливіших програм і розв’язання інших питань в Департаменті можуть утворюватися ради (наукові, громадські), комісії.

Склад рад та комісій, положення про них затверджує директор Департаменту.
15. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Департаменту визначає голова обласної державної адміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.

16. Штатний розпис та кошторис Департаменту затверджує голова обласної державної адміністрації за пропозиціями директора Департаменту відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 (зі змінами та доповненнями).

17. Департамент є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

 

 

Т.в.о. директора департаменту
праці та соціального захисту
населення облдержадміністрації

В.П. Павлюк
Версія для друку