Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Безкоштовний освітній курс про відкриття онлайн магазинів від Укрпошти

27 Листопада 2020 • 12:20

Кіл-сть переглядів: 285

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay.

 

Проєкт реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з кінопродакшеном Perfectionist.

 

Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео та коротких довідників. У самих відео герої, які вже відкрили власну справу, коротко розказують про відкриття нового магазину на світових майданчиках онлайн торгівлі. Курс доступний онлайн для всіх охочих в рамках E-Export school від Укрпошти. Це стане дорожньою картою для малих підприємців у розвитку власної справи за кордоном і допоможе українцям розпочати або масштабувати свій бізнес на світових ринках.

 

Etsy

 

Etsy – найбільший маркетплейс хендмейд та вінтажних речей. Наразі там представлені тисячі українських підприємців, а Україна входить в першу десятку ринків за кількістю виставлених товарів – більше 1 млн одиниць. Найуспішніші продавці з України продають розписні блокноти (понад 3 тис. продажів), аксесуари для мобільних телефонів з унікальним дизайном (48+ тис. одиниць), макети для машинної вишивки (45 тис. продажів), дитяче шкіряне взуття (40+ тис. продажів), дерев’яні мапи світу та обкладинки (майже 40 тис. одиниць). Найпопулярніші товари – це товари для дому, прикраси та аксесуари, а також одяг ручної роботи. Продавати такі товари можна набагато вигідніше ніж в Україні. У 11 відео експерт розкаже, як відкрити магазин, визначити собівартість продукції, генерувати продажі, залучити клієнтів, налаштувати оплату та багато іншого.

 

Дізнатись, як відкрити магазин на Etsy можна на YouTube каналі Укрпошти https://bit.ly/2TW9rTA 

 

Amazon

 

Amazon – найбільш популярний сайт електронної комерції у світі з 200 млн унікальних відвідувачів щомісяця. Така аудиторія покупців дозволяє 46% магазинам заробляти до $5 тис. на місяць. А 67% продавців починають заробляти вже у 1-й рік. Найбільш популярними категоріями є електроніка, одяг та взуття, прикраси, товари для дому та кухні. При чому на майданчику ці категорії можуть продаватись у 5 разів дорожче, ніж в Україні. У відео розповідається про саму платформу та моделі організації продажів, як обрати правильну нішу, зареєструвати магазин, як вивести гроші та багато інших секретів успішного онлайн-експорту. Експертом курсу став Ігор Герасимов, який вже понад 5 років допомагає українцям запускати бізнес на платформі Amazon. Наразі загальний обсяг продажів на всіх Amazon-акаунтах під управлінням агенції Ігоря становить $25 млн на рік.

 

Дізнатись, як відкрити магазин на Amazon можна на YouTube каналі Укрпошти https://bit.ly/2TXJjYk

 

eBay

 

eBay – найбільший у світі онлайн аукціон. На платформі зареєстровано 200 млн користувачів, 20 млн з яких продавці. 78% покупців – це жителі США. Продавати на ньому можна як нові вироби, так і вінтажні речі. Експерти кажуть, що можна заробити тисячі доларів просто розібравши горище та виставивши на аукціон старі речі. Топові категоріїтоварів з України – це автозапчастини, одяг та аксесуари, ювелірні вироби та годинники, колекційні товари. З відеокурсу про eBay можна дізнатись про те, як відкрити магазин, створити ефективні оголошення, яку модель продажів обрати, як доставляти товари, отримати оплату та багато іншого. Експерт курсу, який розповідає про успішні продажі на майданчику, Максим Гопанчук, засновник компанії KGUBrass, що спеціалізується на деталях для музичних інструментів, вже десять років продає свої товари на майданчику. У 2020 році виграв у номінації «Прорив року» від компанії Рауоnеег.

 

Дізнатись, як відкрити магазин на eBay можна на YouTube каналі Укрпошти https://bit.ly/38uhCik

 

Shopify 

 

В порівнянні із іншими глобальними маркет-плейсами, на Shopify можна мати онлайн-магазин та одночасно пропонувати товари з нього на Amazon, eBay, Etsy, в соціальних мережах чи інших каналах продажу. Про особливості створення онлайн-магазину на Shopify та його переваги серед інших у відеокурсі розповість експерт Євген Созанський, який має великий досвід продажів на ринках США, Канади та Європи, відкривав перші інтернет-магазини в Україні, а у 2013 році разом із партнером, запустив декілька успішних проектів на платформі Shopify. Він розповідає про те, як відкрити онлайн-магазин, обрати стиль, налаштувати оплату, збільшити частоту та обсяг покупок, обрати найкращий способів оплати серед понад 100 варіантів тощо.

 

Дізнатись, як вікрити магазин на Shopify можна на YouTube каналі Укрпошти https://bit.ly/36WGRHR

 

Навчальний курс є продовженням проекту «Електронна комерція в дії», який спрямований на допомогу українським мікро та малим підприємствам (МСП) вийти на міжнародні ринки. У травні цього року партнери створили покроковий довідник з практичними рекомендаціями для українських підприємців «E-Export: як розпочати бізнес з України: юридичні, податкові та митні аспекти» та надихаючий відеопроєкт «E-Export -твій ключ до успіху та розширення власної справи!» про реальних людей, які спробували і досягли успіху.

 

Переглянути покроковий довідник з практичними рекомендаціями для українських підприємців «E-Export: як розпочати бізнес з України: юридичні, податкові та митні аспекти» можна на сайті E-Export School від Укрпошти https://bit.ly/32gRcN5

 

Переглянути історію успіху українських експортерів можна на YouTube каналі Укрпошти https://bit.lv/3IODHIF

 

Довідково.

«В Україні живе понад 25 тис. дрібних експортерів, обсяг продажів яких в 2019 склав більше 350$ млн. E-Export school від Укрпошти за 4 роки допомогла близько 10 тис. початківців відкрити власну справу на світових e-com майданчиках. Цього року ми планували провести 24 навчальних сесії-інтенсиви по всій Україні, але через пандемію і карантинні обмеження офлайн заходи перенесли до більш сприятливих умов. Тому формат відеокурсу – це те, що надасть весь необхідний набір інструментів будь-кому, хто хоче продавати. Для e-commerce експорту, навіть в сьогоднішніх умовах, кордони є відкритими. І все, що необхідно для початку експорту це інтернет, банківська карта, відділення пошти і бажання щось робити. Укрпошта забезпечує поштовий зв’язок у кожному населеному пункті України, E-Export school дає всю необхідну експертизу та знання. Тож залишилось тільки почати. Щиро вдячні нашим партнерам за підтримку», – зазначила Юлія Павленко, директорка Департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта».

 

«Досить новий феномен електронного експорту пропонує унікальну можливість продавати свої товари на міжнародних ринках навіть дуже малому бізнесу. Особливо важливим є те, щоб українські МСП скористалися перевагами та знайшли нових клієнтів за кордоном. Це не лише принесе додаткові доходи, але і допоможе їм стати більш конкурентоспроможними та зрілими» – говорить Душан Кулка, керівник напряму з просування експорту Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

 

Темпи росту онлайн-шопінгу за останні кілька років у світі вражають. За оцінками експертів обсяг продажів електронної роздрібної торгівлі у 2019 році у світі  сягнув $3,5 трлн. У 2019 році частка онлайн-продажів в Україні зросла на 17% (порівняно з 2018 роком) та склала $2,9 млн.

 

Нагадаємо, що з 29 вересня Укрпошта запустила E-export talks – серію щотижневих онлайн-вебінарів з експертами про онлайн-експорт. За попередньою реєстрацією участь у вебінарі безкоштовна.

Версія для друку