«Гаряча лінія» голови ОДА – допомога у вирішенні складних питань жителів Житомирщини

18 Червня 2019 • 16:13
Кіл-сть переглядів: 2 130
На «гарячу лінію» голови ОДА Ігоря Гундича дзвонять жителі Житомирщини з різних питань: соціально-побутових, матеріальних, особистих. За рік і три місяці подзвонили 2230 разів та залишили 932 звернення.
Оператори «гарячої лінії» відмічають, що більшість питань потребують інформаційного роз’яснення або ж скерування до профільних управлінь ОДА. Саме в департаментах та управліннях можуть надати фахову відповідь та роз’яснення на конкретне запитання.
Нагадаємо, що «гаряча лінія» голови ОДА Ігоря Гундича працює з березня минулого року. За номером (0412) 42-02-02 жителі області зателефонували 2230 разів та залишили 932 звернення. 96% усіх питань, з якими звертаються люди, вирішуються позитивно, надаються необхідні роз’яснення.
«Гаряча лінія» Ігоря Гундича (0412) 42-02-02 працює у будні з 9:00 до 18:00 год.
Якщо у вас виникла проблема, яку не вирішити самостійно, не думайте і не вагайтесь – телефонуйте на «гарячу лінію», озвучте ваше питання і отримайте допомогу.
Переважно люди звертаються з питань соціальних послуг, ремонту доріг, якості пасажирських перевезень, лікування тощо.