Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Майже 300 тисяч дзвінків надійшло до контакт-центру із безоплатної правової допомоги

23 Січня 2018 • 09:31

Кіл-сть переглядів: 252

298 тис. 396 вхідних дзвінків прийняли оператори контактного центру системи безоплатної правової допомоги від жителів України з моменту старту його роботи. Тоді як у 2017 році до центру телефонували 156 тис. 287 разів. 

 

 

Про це повідомляє Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Житомирській області.

 

Контактний центр має 2 стаціонарні офіси – у Чернівцях та Сумах, роботу яких забезпечують 14 та 8 операторів відповідно.

 

Зателефонувавши до контакт-центру за номером 0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів) можна отримати такі послуги:

 

– правові консультації;

 

 

– роз’яснення з питань отримання безоплатної правової допомоги;

 

 

– інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними  питаннями;

 

– поінформувати про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;

 

– зв’язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку.

 

Версія для друку