Майже 300 тисяч дзвінків надійшло до контакт-центру із безоплатної правової допомоги
23 Січня 2018 • 09:31
Кіл-сть переглядів: 252
298 тис. 396 вхідних дзвінків прийняли оператори контактного центру системи безоплатної правової допомоги від жителів України з моменту старту його роботи. Тоді як у 2017 році до центру телефонували 156 тис. 287 разів.
Про це повідомляє Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Житомирській області.
Контактний центр має 2 стаціонарні офіси – у Чернівцях та Сумах, роботу яких забезпечують 14 та 8 операторів відповідно.
Зателефонувавши до контакт-центру за номером 0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів) можна отримати такі послуги:
– правові консультації;
– роз’яснення з питань отримання безоплатної правової допомоги;
– інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;
– поінформувати про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;
– зв’язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку.