Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Мінсоцполітики: Для громадян із порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 з допомогою послуги сурдоперекладача

22 Березня 2021 • 17:32

Кіл-сть переглядів: 217

Для громадян із порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 з допомогою послуги сурдоперекладача

 

Про це повідомляє Міністерство соціальної політики України. 

 

Це офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю.

 

Для оформлення звернення на жестовій мові перейдіть за посиланням https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html та натисніть на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана. 

 

Заповніть: ім’я, номер телефону, електронну пошту. 

 

Очікуйте на підключення перекладача жестової мови. 

 

Яку інформацію ви можете отримати

 

•  про субсидію від держави;

•  про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);

•  про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;

•  як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;

•  про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);

•  як оформити грошові виплати при народженні дитини;

•  про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше. 

 

Довідково. На базі Урядового контактного центру працює окрема спеціалізована «гаряча лінія», створена для консультування осіб з інвалідністю. «Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються. 

 

Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють  у відповідні органи державної влади для вирішення  питань по суті та надання відповідних роз’яснень. 

 

«Гаряча лінія» 1539 сприяє дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізується за підтримки Міністерства соціальної політики і Секретаріату Кабінету Міністрів України. Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості. 

 

Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні. 

 

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована  відповідь на звернення  у вигляді відеолиста. 

Версія для друку