Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

ОДА шукає заступника керівника служби управління персоналом. ВИМОГИ до кандидатів

05 Липня 2019 • 14:07

Кіл-сть переглядів: 169

У Житомирській ОДА оголосили конкурс на зайняття вакантної посади державної служби заступника керівника служби управління персоналом апарату.

 

Документи від кандидатів на посаду прийматимуть до 18 год. 15 хв. 18 липня 2019 року.

 

Серед кваліфікаційних вимог:

 

  1. Вища освіти не нижче магістра;
  2. Досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
  3. Вільне володіння державною мовою.

 

Посадовий оклад заступника керівника служби управління персоналом апарату – від 7010,00 грн.

 

Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:

 

  1. Копія паспорта громадянина України.
  2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади.
  3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
  4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.
  5. Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
  6. Заповнена особова картка встановленого зразка.
  7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
  8. Заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання за формою згідно з додатком 2-1.

 

Документи приймаються за адресою: м. Житомир, майдан ім.С.П.Корольова,1, каб.216.

 

Загальні умови, професійні вимоги та вимоги до компетентності можна прочитати ТУТ.

Версія для друку