Результати брифінгу Ярослава Кучера щодо роботи Всеукраїнського контакт-центру МОЗ

11 Листопада 2020 • 14:35
Кіл-сть переглядів: 312
Заступник Міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер під час брифінгу 11 листопада нагадав, що з 02 листопада за номером 0-800-60-20-19 розпочав роботу Всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров’я України з протидії поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19.
.
За допомогою контакт-центру вдалось вибудувати систему прямого зв’язку з державою для всіх громадян та інституцій задля посилення координації й організації заходів протидії COVID-19. Дзвінки до створеного контакт-центру є безкоштовними з усіх українських номерів.
.
Алгоритм роботи контакт-центру передбачає відповіді на запитання громадян, а також реєстрацію звернення громадянина у відповідній системі, яка автоматично надсилає його відповідальній посадовій особі центрального чи місцевого органу влади, спроможній, у межах компетенції, підготувати і надати вичерпну інформацію по суті звернення.
.
Серед найактуальніших запитань, що надходять до 150 операторів контакт-центру, слід зазначити такі: питання діагностики – 50%; питання амбулаторного лікування – 8,9%; безкоштовні та платні тестування – 6,0%; порядок проходження самоізоляції – 5,7%; підписання декларацій – 3,6%.
.
Від початку роботи до контакт-центру надійшло близько 27 тисяч дзвінків, з яких 7 631 повністю опрацьовано автоматичними системами (IVR) та 19 188 було спрямовано на операторів. Зокрема, 15 945 дзвінків прийнято та опрацьовано без черги, а 3 243 завдяки функції “call back”.
.
Минулого тижня до постійних партнерів МОЗ із питань цифрових трансформацій, розвитку електронної системи охорони здоров’я, захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах охорони здоров’я – Великої Британії та Японії – долучилось і Посольство Ізраїлю в Україні.
Версія для друку