У Житомирській ОДА – вакансія заступника начальника управління культури
15 Квітня 2019 • 15:26
Кіл-сть переглядів: 328
В управлінні культури оголосили конкурс на вакантну посаду заступника начальника управління – начальника відділу культурно-мистецьких установ.
Термін подання документів до 26 квітня.
Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:
- Копія паспорта громадянина України.
- Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади зі змінами, до якої додається резюме у довільній формі.
- Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
- Копія (копії) документа (документів) про освіту.
- Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
- Заповнена особова картка встановленого зразка.
- Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
- Заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.
Документи приймаються за адресою: м. Житомир, вул. М. Бердичівська, 25 – управління культури та туризму ОДА.
Загальні умови, кваліфікаційні вимоги та вимоги до компетентності можна прочитати ТУТ.