Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

В України з’явилася стратегія популяризації туристичного бренду

21 Липня 2021 • 12:53

Кіл-сть переглядів: 373

Міністерство закордонних справ України, Міністерство культури та інформаційної політики, Державне агентство розвитку туризму (ДАРТ) представили нову комунікаційну стратегію популяризації туристичного бренду України.

 

Презентація стратегії відбулася у вівторок, 20 липня, в МЗС України.

 

Документ визначає формати, канали та практичні кроки для формування сталого туристичного іміджу України та системного залучення іноземних туристів засобами комунікації і публічної дипломатії.

 

Учасники також представили міжнародну інформаційну кампанію Visit Ukraine – Summer in Ukraine, яка покликана популяризувати літній відпочинок в Україні серед іноземців. Закордонні дипломатичні установи України вже розпочали її втілення на всіх континентах.

 

Кампанія включає в себе промоційне відео, тематичну сторінку Visit Ukraine на офіційному сайті України UKRAINE.UA та кампанії в соціальних мережах іноземними мовами.

 

Обидва проекти є прикладом ефективного об’єднання зусиль державних органів та креативного сектору довкола спільної мети: формування та просування туристичного образу України за кордоном. Проекти на практиці втілюють один з визначених міністром закордонних справ Дмитром Кулебою стратегічних напрямів міжнародних комунікацій нашої держави – просування позитивного іміджу України за кордоном.

«Дослідження свідчать, що міжнародна аудиторія хоче дізнаватися історії успіху з України, і це створює простір для просування позитивних наративів про Україну у світі. Теми туризму, популярних туристичних магнітів дуже добре сприймаються іноземними аудиторіями. Окремий напрям роботи нашої команди МЗС на чолі з Дмитром Кулебою полягає у системному формуванні в іноземців уявлення про те, що Україна безпечна для подорожей», – зазначила перший заступник Міністра закордонних справ України Еміне Джапарова.

«Туризм в Україні – це невикористаний потенціал для нашої економіки. Проблема у тому, що до 2020 інвестицій у розвиток галузі не здійснювалось. У 2021-му завдяки реальній підтримці держави туризм починає розквітати. Велику роль в даному аспекті має саме популяризація України як надзвичайно цікавого туристичного напрямку. Місія проекту Visit Ukraine – стратегічно висвітлювати Україну на світовому тлі комунікаційно, аби промоція України у світі відкривала нас без стереотипів та демонструвала іноземному туристу усі переваги від подорожі нашою країною. У комплексі з подальшою допомогою держави помітне зростання статистики залучення іноземних туристів стане можливим», – зауважив міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко.

Версія для друку