Віктор Градівський провів нараду щодо реалізації інвестиційного проєкту ТОВ «НПЦ Сервіс»

15 Січня 2021 • 15:57
Кіл-сть переглядів: 292
Сьогодні, 15 січня, заступник голови Житомирської ОДА Віктор Градівський провів нараду з керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації щодо реалізації інвестиційного проєкту ТОВ «НПЦ Сервіс». Також до наради були запрошені представники ТОВ «НПЦ Сервіс», аби розглянути проблемні питання та надати профільну допомогу підприємству.
Зокрема, у рамках інвестиційного проєкту передбачається залучення 7 млн євро іноземних інвестицій та створення 20 нових робочих місць.
На сьогодні інвестиційний проєкт ТОВ «НПЦ Сервіс» знаходиться на етапі реєєстрації проєктної документації в управлінні ДАБІ у Житомирській області. Найближчим часом підприємство очікує на надходження додаткової експертизи з визначеня класу впливу на довкілля відповідно до вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
“Економічний розвиток Житомирщини — одне з найважливіших завдань нашого сьогодення. Ми маємо сприяти розвитку бюджетоутворюючих підприємств області та залучати нові інвестиції. Сьогодні ми маємо вирішити нагальні проблемні питання, які виникли у ТОВ «НПЦ Сервіс», розібратися в них та надати всю можливу профільну допомогу з боку місцевої влади для реалізації цього проєкту”, — зазначив під час наради Віктор Градівський.
Довідково. ТОВ «НПЦ Сервіс» — підприємство, яке зареєстроване у с.Ставище Брусилівської територіальної громади та входить до складу групи відомої німецької компанії «Норддойче Пфланценцухт Ганс-Георг Лембке КГ». Очільники підприємства планують будівництво складських приміщень, пакувального цеху та лінії, на якій перероблятимуть рапс – калібрувати насіння, готувати його та фасувати. Також, згодом планується розширення виробництва з переробки й інших сільськогосподарських культур.
Нагадаємо, що всерпні 2018 року між Житомирською облдержадміністрацією та
ТОВ «НПЦ Сервіс» в межах засідання Ради з питань залучення інвестицій при облдержадміністрації було підписано Меморандум про співпрацю.