Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Звіт про результати проведення переговорної процедури закупівлі

08 Квітня 2015 • 08:12

Кіл-сть переглядів: 303

  ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
15.09.2014  № 1106

 

ЗВІТ
про результати проведення переговорної процедури закупівлі

№ 1  від 06.04.2015

 

1. Замовник:

1.1. Найменування. Житомирська обласна державна адміністрація

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 00022489

1.3. Місцезнаходження. 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 1

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса):

– Васянович Олексій Семенович – начальник відділу господарського забезпечення апарату облдержадміністрації, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова,1, кімн. 310, тел. (412)475003; телефакс (412) 475075
e-mail: o.vasyanovich@oda.zt.gov.ua
– Караваненко Надія Василівна – начальник відділу – головний бухгалтер відділу фінансового забезпечення апарату облдержадміністрації, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова,1, кімн. 309, тел. /телефакс (412) 474730
e-mail: n.karavanenko@oda.zt.gov.ua

2. Предмет закупівлі:

2.1. Найменування: Пара та гаряча вода, постачання пари та гарячої води (код згідно з класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010) – 35.30.1) (Послуги теплопостачання)
2.2. Кількість товару, або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 160,97 Гкал

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 1, 3/14, вул. М.Бердичівська, 25.

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: До кінця 2015 року.

 

3. Інформація щодо застосування переговорної процедури закупівлі:
3.1. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування переговорної процедури закупівлі: oda.zt.gov.ua.

3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 23.03.2015 бюлетень № 217, № 093549

3.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 23.03.2015 бюлетень № 217, № 093549/1

3.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 26.03.2015 бюлетень № 220, № 097365
3.5. Дата оприлюднення та номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 06.04.2015 бюлетень № 227, № 106480

 

4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі. 12.03.2015

 

5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце). 13.03.15 12.00 м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 1, к. 304

 

6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на додану вартість).
163300,00 грн. (сто шістдесят три тисячі триста грн. 00 коп.)

7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

7.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові. Комунальна установа по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.

7.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків. 04011928

7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс. Майдан ім. С.П.Корольова, 12, м. Житомир, 10014, тел. 0412474368, 0412474363; телефакс 0412474368

 

8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю.
01.04.2015р., 163300,00 грн. (сто шістдесят три тисячі триста грн. 00 коп.)

 

9. Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі.

 

10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.

– У пакеті документів від Комунальної установи по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради відповідно до ст. 16 Закону України „Про здійснення державних закупівель надано підтверджуючі документи про відповідність кваліфікаційним критеріям.

 

11. Інша інформація:

Відповідно до п.2, ч.2 ст. 39 Закону України “Про здійснення державних закупівель”, а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
причини та обставини, якими керувався Замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника:
комунальна установа по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є балансоутримувачем службових приміщень, маючи власну котельну, самостійно виробляє теплоносій (гарячу воду), забезпечує його постачання та обігрів службових приміщень Замовника, тобто відсутня конкуренція (у тому числі з технічних причин), а послуги в повному обсязі можуть бути надані тільки певним постачальником – комунальною установою по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради, за відсутності при цьому альтернативи.

 

12. Склад комітету з конкурсних торгів

 

Голова комітету з конкурсних торгів

Дмитренко Г.В.

Перший заступник голови облдержадміністрації                                                                

 

Заступник голови комітету з конкурсних торгів

Ковальчук А.М.

Начальник юридичного відділу апарату облдержадміністрації

 

Секретар комітету:

Васянович О.С

Начальник відділу господарського забезпечення апарату облдержадміністрації

 

Члени комітету з конкурсних торгів:

Караваненко Н.В

Начальник відділу – головний бухгалтер відділу фінансового забезпечення апарату облдержадміністрації

Панов О.В.

Начальник відділу інформаційно – комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації           

Семеній Ю.П.

Заступник начальника відділу господарського забезпечення апарату облдержадміністрації

 

 

Голова комітету з конкурсних торгів
Перший заступник голови
Житомирської облдержадміністрації                                                                              Г.В.Дмитренко

Версія для друку