Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Віталій Бунечко провів засідання робочої групи з вирішення проблемних питань діяльності суб’єктів малого підприємництва

24 Травня 2024 • 16:00

Кіл-сть переглядів: 1 088

Сьогодні, 24 травня, відбулося засідання робочої групи з вирішення проблемних питань діяльності суб’єктів малого підприємництва, у тому числі суб’єктів мікропідприємництва.

 

У засіданні взяли участь голова Житомирської ОВА Віталій Бунечко, його заступник Віктор Градівський, члени робочої групи, представник громадської організації «Рух “SAVEФОП”» та головний юрист  ТОВ «Ледіс+».

 

Мета засідання  обговорити пропозиції представників бізнесу, громадських організацій, об’єднань підприємців, спрямованих на вирішення проблемних питань діяльності малого та мікробізнесу.

 

Відкрив засідання Віталій Бунечко, який подякував бізнесу області, який попри складні умови відновив свою роботу на оптимальній потужності, виплачує зарплати та сплачує податки. Він зазначив, що наразі область має працювати за себе і за ті регіони, які постраждали від воєнних дій і не можуть повноцінно функціонувати.

 

Представник ГО «Рух “SAVEФОП”» Руслан Годований  звернувся до облвійськадміністрації щодо проблем малого бізнесу з оподаткування. Було запропоновано залишити діючу спрощену систему оподаткування, яка була прийнята з початком повномасштабного вторгнення, завдяки якій мікро та малий бізнес зміг вистояти і продовжує сплачувати податки у період повномасштабного вторгнення рф, створює нові робочі місця. Він зауважив, що застосування до всіх платників спрощеної системи оподаткування з обов’язковою реєстрацією платником ПДВ у разі досягнення порогу в 1 мільйон гривень річного  обороту.

 

Олексій Шидловський звернувся до представників ГУ ДПС у Житомирській області з питання вирішення блокування податкових накладних та яка методика і хто визначає ризиковість підприємства.

 

Заступник начальника відділу адміністрування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб Анжеліка Бевза зазначила, що критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, що визначають позитивну податкову історію платника податку визначені у відповідності до вимог пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України, яким і керуються в роботі органи податкової служби.

 

За результатами засідання вирішили підготувати звернення від представників бізнесу Житомирщини до голови Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики щодо врегулювання на законодавчому рівні даного питання та обговорити подальші дії на наступному засіданні  робочої групи з вирішення проблемних питань діяльності суб’єктів малого підприємництва.

 

Версія для друку