На Житомирщині презентували результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти
05 Листопада 2024 • 12:20
Кіл-сть переглядів: 89
01 листопада Управління Державної служби якості освіти у Житомирській області провели круглий стіл та презентували регіональні результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти в умовах воєнного стану (тестування учнів 6-х і 8-х класів з української мови та математики).
Учасниками заходу були представники центрів професійного розвитку педагогічних працівників Житомирської області, Житомирського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників та педагогічної спільноти. Вони обговорили проблемні питання в рамках дослідження, їх причини та наслідки, пошук спільних рішень для розв’язання.
У 2023 та 2024 роках переважна більшість учасників тестування з математики та з української мови отримали результати середнього рівня.
У поточному році шестикласники незначно покращили свої знання з математики та української мови, що відображається у збільшенні частини тих, хто досяг достатнього рівня та зменшенні тих, хто демонструє результати середнього рівня. Це свідчить про підвищення ефективності навчання або покращення підготовки здобувачів освіти.
Учні восьмих класів у 2024 році продемонстрували дещо гірші результати з математики, ніж у 2023. З української мови кількість учнів, які досягли середнього або достатнього рівня, помітно збільшилась.
У порівнянні з минулим навчальним роком порядок розташування за складністю груп завдань за когнітивними рівнями не змінився. Найлегшою для учасників виявилася група завдань когнітивного виміру «Знання», найскладнішою – «Міркування».
Начальник Управління Державної служби якості освіти у Житомирській області Олексій Редько зауважив, що попри воєнний стан більшість закладів освіти працюють в очному режимі, педагогічна спільнота професійно розвивається та постійно відстежується стан організації освітнього процесу.
Заступник директора Житомирського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Броніслава Ренькас відзначила важливість даного дослідження і наголосила на необхідності дослідити компетентнісну складову навчальних предметів.
У процесі обговорення представники центрів професійного розвитку педагогічних працівників озвучили низку проблем, які потребують розв’язання на рівні закладів освіти, громад та на загальнодержавному рівні.