Розроблено проєкт повторного використання енергоефективної школи з поліпшеними екологічними характеристиками
05 Грудня 2024 • 15:13
Кіл-сть переглядів: 280
Над проєктом повторного використання, працювала команда фахівців кафедри архітектурних конструкцій та кафедри теплотехніки КНУБА, Науково-освітнього центру проєктування та дослідження будівель з близьким до нульового енергоспоживанням (NZEB Hub), Інституту екологічного управління та збалансованого природокористування, ВГО «Жива планета».
Наявність готових проєктів, що відповідають стандартам енергоефективного зеленого будівництва дозволять зекономити час і гроші на будівництво сучасних, комфортних і безпечних закладів для дітей.
Проєкт повторного використання:
- розроблений на замовлення Міністерства розвитку громад та територій України;
- успішно пройшов експертну оцінку;
- зареєстрований і завантажений до ЄДССБ
Проєктна документація
- розроблена з врахуванням рекомендацій наведених в посібнику Основи проектування та реконструкції енергоефективних будівель закладів загальної середньої освіти з поліпшеними екологічними характеристиками
- у вільному доступі опублікована для потреб громад в новому будівництві або для відбудови зруйнованих закладів (завантажити).
В контексті будівництва це означає будувати за принципами сталого будівництва із застосуванням сучасних енерго- та ресурсоефективних технологій, методів управління, екологічних будівельних матеріалів.
Архітектурні рішення прийняті з урахуванням найкращих світових практик проєктування та будівництва шкільних навчальних закладів, в тому числі із дотриманням високих вимог до рівня енергоефективності, екологічності, інклюзивності та безпеки перебування в приміщеннях будівлі у випадку виникнення надзвичайних ситуацій та у особливий період (окрема під час воєнного стану).
Об’ємно-планувальні рішення школи передбачають зонування будівлі у відповідності до вікових категорій школярів:
- Перший поверх – молодші класи;
- Другий поверх – середні класи;
- Третій поверх – старші класи;
- підвальне укриття передбачає можливість розміщення усіх учнів, учителів, адміністративного та допоміжного персоналу школи;
- архітектурний стиль представлений переважно мінімалізмом з елементами органічної архітектури.
В подальшому команда розробників готова надавати підтримку громадам в адаптації проєктної документації з врахуванням потреб і умов будівництва.