#ПрозорістьТаПідзвітність: Огляд публічних закупівель вартістю більше 5 млн грн оголошених у лютому

04 Березня 2025 • 10:12
Кіл-сть переглядів: 60
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області 05 лютого 2025 року опублікував тендерну документацію публічної закупівлі «Квадрокоптер (2 лоти)» з очікуваною вартістю 8 млн 362 тис. грн.
Відповідно до умов Лоту 1 Замовник має намір придбати Квадрокоптер DJI Mavic 3 Pro або еквівалент у кількості 20 одиниць зі строком поставки до 09 травня 2025 року з повною післяплатою по завершенню поставки товару.
Визначений пакет документів надіслало два учасника: ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» з ціновою пропозицією 1 млн 349 тис. грн та ФОП ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА з ціновою пропозицією 1 млн 350 тис. грн. Замовник констатував відсутність недоліків у пакеті документів ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» та 19 лютого Замовник оголосив учасника переможцем закупівлі. Наступний етап 1 підписання договору сторонами подальшим його опублікуванням на офіційному майданчику Prozorro.
Відповідно до умов Лоту 2 Замовник має намір придбати Квадрокоптер DJI Mavic 3T або еквівалент у кількості 40 одиниць зі строком поставка до 09 травня 2025 року з повною післяплатою по завершенню поставки товару.
Визначений пакет документів надіслало три учасника: ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» з ціновою пропозицією 6 млн 588 тис. грн; ТОВ «ТЕХНОПРОФ» з ціновою пропозицією 6 млн 548 тис. грн та ТОВ «ЛЕОПОЛІС КОМП’ЮТЕР» з ціновою пропозицією 6 млн 713 тис. грн.
Пропозицію ТОВ «ТЕХНОПРОФ» відхилено замовником у зв’язку із надходженням листа-відмови про підписання договору від директора ТОВ «ТЕХНОПРОФ». Наразі Замовник розглядає пакт документів від ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп», учасник очікує рішення Замовника. Всі подальші рішення Замовника будуть опубліковані на офіційному майданчику Prozorro.
КП Житомирводоканал 05 лютого 2025 року розпочало публічну закупівлю «Муфти, фланці, хомути» з очікуваною вартістю 6 млн 254 тис. грн. Замовник має намір придбати перелік сантехнічного обладнання з терміном поставки до 31 грудня 2025 року. Проєктом договору передбачено післяоплату протягом 30 днів від дня поставки товару.
Прийом тендерних пропозицій тривав з 05.02.2025 по 16.02.2025. Обов’язкова умова участі — наявність у складі тендерної пропозиції банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції на суму 187 тис. 637 грн.
Відповідно до реєстру тендерних пропозицій, від 17.02.2025 року, зареєстровано надходження таких пакетів документів:
ТОВ «ЛОРЕНГ ТРЕЙДЗ» з ціновою пропозицією 5 млн 278 тис. грн;
ТОВ «ТК «ЕЛІТГРУП» з ціновою пропозицією 6 млн 154 тис. грн.
Наразі Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію від ТОВ «ЛОРЕНГ ТРЕЙДЗ», учасник очікує рішення замовника. Всі подальші рішення Замовника будуть опубліковані на офіційному майданчику Prozorro.
КП Житомирводоканал 05 лютого 2025 року розпочало публічну закупівлю «Коагулянт, хлор, гіпохлорит», очікувана вартість 57 млн 926 тис. грн. Замовник має намір придбати перелік хімічних речовин з терміном поставки до 31 грудня 2025 року. Проєктом договору передбачено післяоплату протягом 15 днів від дня поставки товару.
Прийом тендерних пропозицій тривав з 06.02.2025 по 18.02.2025. Обов’язкова умова участі — наявність у складі тендерної пропозиції банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції на суму 1 млн 737 тис. 809 грн.
Відповідно до рішення комісії Антимонопольного комітету України КП Житомирводоканал зобов’язано внести зміни до тендерної документації та усунути наявні дискримінаційні вимоги.
На час розгляду скарги в Антимонопольному комітеті публічна закупівля була призупинена, після внесення змін до тендерної документації Замовником буде продовжено термін подання тендерних пропозицій, тож кожний бажаючий матиме змогу сформувати власний пакет документів та прийняти участь у публічній закупівлі.
07 лютого 2025 року комунальне некомерційне підприємство «Госпіталь ветеранів війни» Житомирської обласної ради розпочало публічну закупівлю «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», очікувана вартість 6 млн 500 тис. грн. Замовник очікує придбати до 31 грудня 2025 року цифровий рентгенологічний апарат з програмним забезпеченням та облаштуванням 2 робочих місць. Проєктом договору передбачено що Замовник здійснить оплату за апарат протягом 20 днів в повному обсязі після фактичної доставки апарату в м. Бердичів.
Відповідно до реєстру тендерних пропозицій від 16 лютого 2025 року у визначений період зареєстровано надходження єдиного пакету документів від ТОВ «Інкос лайн» з ціновою пропозицією 6 млн 479 тис. грн. Замовник 18 лютого оголосив учасника переможцем закупівлі та повідом про намір укласти договір з ТОВ «Інкос лайн». Наступний етап підписання договору Сторонами з подальшим його опублікуванням на офіційному майданчику Prozorro.
07 лютого 2025 року Станишівська сільська рада опублікувала тендерну документацію публічної закупівлі «Реконструкція Зарічанської гімназії за рахунок добудови харчоблоку, актової зали, спортивної зали та споруди цивільного захисту (СПП з властивостями ПРУ) у с. Зарічани (І та ІІ черга будівництва)» з очікуваною вартістю 117 млн. 238 тис. грн. Замовник очікує закінчення робіт на об’єкті до 31 грудня 2026 року. Проєктом договору передбачено повну післяоплату протягом 10 робочих днів від дня підписання акту приймання-здачі робіт.
Прийом тендерних пропозицій триває з 07.02.2025 по 03.03.2025 року. Обов’язкова умова участі — наявність у складі тендерної пропозиції банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції на суму 500 тис. грн. Проведення аукціону заплановано на 04 березня 2025 року.