Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Гендерний профіль українських медіа 2024: більше охоплення, більше аналітики, більше викликів

10 Березня 2025 • 12:52

Кіл-сть переглядів: 77

Другий рік поспіль Національна рада спільно з ГО «Жінки в медіа»  досліджує, як виглядає медіасфера крізь призму гендерної рівності. Цьогорічне дослідження стало ще ширшим: уперше до опитування залучили друковані й онлайн-медіа, а також порушили важливі питання – про залучення ветеранів, ВПО та людей з інвалідністю у професію.

 

Що показали результати?

 

58% працівників медіа – жінки, але лише 51% серед керівників.

 

Лише 30% експертних коментарів у новинах належать жінкам.

 

У телевізійних аналітичних програмах чоловіки переважають серед спікерів.

 

Попри зміни, стереотипи у контенті все ще присутні.

 

Війна вплинула на професійну структуру: жінки почали працювати на технічних посадах, які традиційно займали чоловіки.

 

Рекламний контент поступово змінюється, стає менш дискримінаційним.

 

Гендерний баланс – це не просто цифри, а якість контенту, кадрова політика і суспільний поступ.

 

Голова Національної ради Ольга Герасим’юк представить результати дослідження на 69-й сесії Комісії ООН зі статусу жінок.

 

Ліза Кузьменко, голова ГО Жінки в медіа та членкиня Комісія з журналістської етики, яка модерувала захід, наголосила, що дослідження не лише фіксує поточний стан справ, а й дає можливість впливати на політики медіа у майбутньому.

 

Україна вже розрахувала власний Індекс гендерної рівності, і він вищий, ніж у деяких країнах ЄС. Але це не привід зупинятися. Гендерна рівність – один із ключових показників демократії, який потребує постійної уваги та дій.

 

Детальніше про захід та результати дослідження на сайті: https://webportal.nrada.gov.ua/gendernyj-balans-u-media…/

Версія для друку