Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Розпорядження № 39 від 10.02.2015

12 Лютого 2015 • 09:58

Кіл-сть переглядів: 889

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови обласної державної адміністрації

 

10.02.2015                                                                                                                                                 № 39

 

Про  затвердження  Положення

про колегію у новій редакції

та новий склад колегії обласної

державної адміністрації

 

 

Відповідно до статей 6, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 20 липня 2011 року № 831 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2003 року №1569 «Про затвердження Загального положення про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації», пункту 2 розділу IX Регламенту обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 15.05.2007 №147, та у зв’язку з кадровими змінами у складі керівництва облдержадміністрації, окремих обласних установ, припиненням повноважень громадської ради при облдержадміністрації

 

1. Затвердити Положення про колегію обласної державної адміністрації у новій редакції, що додається.

 

2. Затвердити новий склад колегії обласної державної адміністрації згідно з додатком.

 

3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови облдержадміністрації від 28.10.2014 №310 «Про затвердження Положення про колегію та новий склад колегії обласної державної адміністрації». 

 

 

Голова адміністрації                                                                 С.О. Машковський

  

                                         

 

 

 

 

Додаток 

до розпорядження голови

облдержадміністрації

10.02.2015                 № 39

 

ПОЛОЖЕННЯ

про колегію обласної державної адміністрації

у новій редакції

 

I. Загальні положення

 

1. Це Положення визначає загальні засади утворення і діяльності колегії обласної державної адміністрації (далі – колегія).

 

2. Колегія обласної державної адміністрації є консультативно-дорадчим органом і утворюється для підготовки рекомендацій щодо виконання обласною державною адміністрацією своїх завдань, погодженого вирішення питань, що належать до її компетенції, та для колективного і вільного обговорення найважливіших напрямів її діяльності.

 

3. У своїй роботі колегія керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами,  наказами та дорученнями міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови облдержадміністрації.

 

4. Рішення про утворення або ліквідацію колегії обласної державної адміністрації приймається головою обласної державної адміністрації.

 

II. Функції колегії

 

Колегія:

 

1. Обговорює і приймає рішення щодо перспектив і найважливіших напрямів діяльності обласної державної адміністрації.

 

2. Розглядає пропозиції щодо:

удосконалення законодавства;

забезпечення співпраці з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, райдержадміністраціями, органами місцевого самоврядування під час виконання покладених на неї завдань;

розширення міжнародного співробітництва на території області;   

формування та реалізації державної політики на території області.

 

3. Розглядає стан виконавської дисципліни та організацію виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови облдержадміністрації.

 

4. Обговорює проекти прогнозів і програм соціально-економічного розвитку, бюджету області, інших регіональних програм та визначає шляхи їх реалізації.

 

5. Розглядає питання  про стан дотримання фінансової, бюджетної дисципліни, збереження та використання державного майна, здійснення внутрішнього фінансового контролю та усунення виявлених недоліків.

 

6. Обговорює  пропозиції щодо  вдосконалення діяльності  обласної державної адміністрації, райдержадміністрацій, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління.

 

7. Аналізує стан роботи обласної державної адміністрації з питань забезпечення прав і свобод людини і громадянина.

 

8. Розглядає  результати  роботи обласної державної адміністрації, райдержадміністрацій, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління, а також інших підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності і підпорядкування (в межах компетенції).

 

9. Аналізує стан дотримання законодавства з питань державної служби, організаційно-кадрової роботи та виконавської дисципліни.

 

10. Розглядає інші питання, пов’язані з реалізацією завдань, покладених на обласну державну адміністрацію.

 

III. Склад колегії

 

1. До складу колегії входять:

голова обласної державної адміністрації (голова колегії), голова обласної ради (за згодою, заступник голови колегії), перший заступник голови облдержадміністрації (заступник голови колегії), заступник голови-керівник апарату облдержадміністрації (секретар колегії), заступник голови облдержадміністрації, директори департаментів, начальники управлінь та інших структурних підрозділів облдержадміністрації та її апарату.

До складу колегії можуть входити керівники територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (за згодою) та посадові особи органів місцевого самоврядування (за згодою), а також керівники районних державних адміністрацій.

До складу колегії обласної державної адміністрації за пропозицією громадських організацій, творчих спілок, всеукраїнських спілок та об’єднань, організацій роботодавців, підприємств, наукових і навчальних установ та інших організацій можуть бути включені їх представники.

 

2. Кількісний та персональний склад колегії визначається головою обласної державної адміністрації.

Члени колегії затверджуються та увільняються від обов’язків за розпорядженням голови обласної державної адміністрації.

 

IV. Організація роботи колегії

 

1. Організаційною формою роботи колегії є засідання. Засідання колегії проводяться, як правило, один раз на місяць, позапланові – у міру потреби. Голова колегії може визначити іншу періодичність проведення засідань колегії.

У разі потреби можуть проводитися розширені та виїзні засідання колегії, а також спільні засідання з колегіями міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

 

2. Робота колегії проводиться відповідно до затверджених розпорядженням голови облдержадміністрації планів роботи на квартал, в яких зазначаються питання, що необхідно розглянути, особи, відповідальні за підготовку і подання матеріалів на засідання колегії, орієнтовна дата та час проведення засідань.     

 

3. Затверджений порядок денний  колегії розсилається не пізніше ніж за два тижні до проведення засідання колегії, членам колегії, керівникам територіальних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, головам  райдержадміністрацій, головам районних рад, міським головам, керівникам підприємств, установ, організацій.

 

4. Додаткові питання до розгляду на засіданнях колегії можуть бути включені до порядку денного засідання колегії за рішенням її голови не пізніше ніж за десять днів до чергового засідання.

 

5. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання колегії визначаються головою колегії.

 

6. Підготовка проекту порядку денного засідання колегії згідно із затвердженим планом роботи на квартал здійснюється організаційним відділом апарату облдержадміністрації і передається секретарю колегії, який за місяць до засідання подає його голові колегії для погодження.

 

7. На засідання колегії подаються:

1) Проект порядку денного засідання колегії з визначенням доповідача з кожного питання.

2) Довідка з кожного питання порядку денного засідання колегії з викладенням обґрунтування  висновків і пропозицій.

3) Проект рішення колегії по кожному питанню окремо.

4) Список запрошених та осіб, які виявили бажання взяти участь в обговоренні питань порядку денного засідання колегії, із зазначенням їх прізвищ, імен та по батькові, місця роботи та займаних посад.

5) Довідкові матеріали (розрахунки, статистичні матеріали, звіти, діаграми, таблиці тощо), які безпосередньо стосуються порядку денного.

 

8. Керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації, відповідальні за підготовку питань на засідання колегії, узгоджують та координують роботу інших структурних підрозділів облдержадміністрації та органів виконавчої влади, залучених до підготовки необхідних матеріалів. І не пізніше як за 10 днів до проведення засідання колегії передають підготовлені матеріали до організаційного відділу апарату облдержадміністрації.

 

9. Секретар колегії здійснює контроль за своєчасністю подання матеріалів та  правильністю їх оформлення.

 

V. Порядок проведення засідання колегії

 

1. Засідання колегії веде її голова, а у разі його відсутності – заступник голови колегії, у разі відсутності голови та заступника голови колегії – секретар колегії.

 

2. Засідання колегії проводиться у разі, коли в ньому беруть участь не менше ніж половина загальної кількості членів колегії.

 

3. Члени колегії беруть участь у засіданнях колегії особисто.

Якщо член колегії не може бути присутнім на засіданні, він має право попередньо подати голові колегії відповідні пропозиції у письмовій формі.

 

4. Порядок денний, регламент засідання і рішення колегії затверджується членами колегії шляхом відкритого голосування.

 

5. Члени колегії, які беруть участь у засіданні, реєструються.

Особи, запрошені на засідання колегії для розгляду окремих питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших питань лише з дозволу голови колегії.

 

6. Члени колегії та особи, запрошені для участі у розгляді окремих питань, беруть участь в їх обговоренні, вносять пропозиції, дають необхідні пояснення.

 

7. Головуючий на засіданні колегії може прийняти рішення  про закритий розгляд питань порядку денного.

Під час закритих засідань колегії (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, що приймаються, здійснюється відповідно до законодавства.

 

8. Рішення колегії приймаються з кожного питання порядку денного відкритим голосуванням більшістю голосів, присутніх на засіданні членів колегії.

За рішенням головуючого може застосовуватися процедура таємного голосування.

Думка відсутнього члена колегії з питань порядку денного засідання, подана у письмовій формі, розглядається на засіданні колегії і враховується під час голосування.

 

9. У разі проведення спільних засідань колегії двох і більше міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади або місцевого самоврядування  приймається спільне рішення.

Голова колегії приймає рішення щодо присутності в залі під час засідання колегії представників засобів масової інформації та проведення кіно-, відео-, фотозйомки і звукозапису.

 

10. Рішення колегії проводяться в життя, як правило, розпорядженням голови обласної державної адміністрації.

У разі виникнення розбіжностей між головою та іншими членами колегії під час прийняття рішення, голова обласної державної адміністрації проводить у життя своє рішення, доповідаючи у разі потреби про розбіжності, що виникли, керівництву Кабінету Міністрів України.

Члени колегії також можуть повідомити свою думку керівництву Кабінету Міністрів України. Інформування здійснюється відповідно до розподілу функціональних повноважень між Прем’єр-міністром України, Першим віце-прем’єр-міністром та віце-прем’єр-міністрами України.

Рішення колегії з процедурних і контрольних питань вносяться до протоколу засідання (без видання розпорядження).

 

11. Рішення колегії оформляються протоколами, які підписуються головуючим на засіданні та секретарем.

Рішення спільних засідань колегії оформляються протоколами, які підписуються головами відповідних колегій.

 

12. Проекти рішень колегії доводяться до членів колегії, керівників структурних підрозділів обласної державної адміністрації, райдержадміністрацій, міськвиконкомів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління облдержадміністрації, а також керівників інших органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності в частині, що їх стосується.

 

13. Технічний запис доповідей, висловлених зауважень та внесених пропозицій на засіданні колегії, забезпечує відділ господарського забезпечення апарату облдержадміністрації.

 

14. Матеріали засідань колегії зберігаються в установленому порядку у відділі діловодства та контролю апарату обласної державної адміністрації. 

 

Заступник голови – керівник

апарату адміністрації                                                                    В.І. Поліщук

 

 

 

 

  Додаток

до розпорядження голови

облдержадміністрації

10.02.2015            № 39

  

Склад

 колегії обласної державної адміністрації

 

Машковський

Сергій Олександрович

 

голова облдержадміністрації, голова колегії

Француз

Віталій Йосипович

 

голова обласної ради, заступник голови колегії (за згодою)

Дмитренко

Геннадій Васильович

перший заступник голови облдержадміністрації, заступник голови колегії

 

Поліщук

Вячеслав Іванович

заступник голови – керівник апарату облдержадміністрації, секретар колегії

 

члени колегії:

 

Бутенко

Сергій Григорович

голова правління об’єднання організацій роботодавців Житомирської області (за згодою)

 

Бражевський

Володимир Миколайович

т.в.о. начальника управління державної служби головного управління державної служби України в області     (за згодою)

 

Возна

Світлана Вікторівна

начальник територіальної державної інспекції з питань праці у Житомирській області (за згодою)

 

Годований

Руслан Миколайович

заступник голови обласної ради

(за згодою)

 

Ємченко

Ганна Григорівна

директор департаменту фінансів облдержадміністрації

 

Заінчковський

Іван Адамович

начальник головного управління Пенсійного фонду України в області

(за згодою)

 

Курінський

Андрій Борисович

начальник Житомирського обласного управління лісового та мисливського господарства (за згодою)

 

Лагута

Ярослав Миколайович

заступник голови обласної державної адміністрації

 

Литвин

Петро Михайлович

начальник Житомирського військового гарнізону (за згодою)

 

Нікітчук

Ігор Валерійович 

 

начальник управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Житомирській  області (за згодою)

Паламарчук

Неля Анатоліївна

голова Федерації профспілок області

(за згодою)

 

Пахнюк

Володимир Васильович

начальник управління Служби безпеки України в області (за згодою)

 

Полковніков

Григорій Васильович

т.в.о.  начальника управління Міністерства внутрішніх справ України в області (за згодою)

 

Саух

Петро Юрійович

ректор Житомирського державного університету ім. І.Я.Франка (за згодою)

 

Сокальський

Сергій Вікторович

голова обласної асоціації сільських та селищних рад, Глибочицький сільський голова Житомирського  району (за згодою)

 

Цимбалюк

Любов Володимирівна

в.о. голови  Житомирської міської ради

(за згодою)

 

 

Заступник  голови – керівник

апарату адміністрації                                                                        В.І. Поліщук

 

 

Завантажити розпорядження

Версія для друку