Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад у Головному територіальному управлінні юстиції

16 Лютого 2015 • 13:47

Кіл-сть переглядів: 1 729

10 лютого 2015 року Міністерство юстиції України оголосило відкритий конкурс на заміщення  вакантних посад:

– начальника Головного територіального управління юстиції у Житомирській області;

– заступника начальника Головного територіального управління юстиції у Житомирській області з питань державної виконавчої служби – начальника управління державної виконавчої служби;

– заступника начальника Головного територіального управління юстиції у Житомирській області з питань державної реєстрації – начальника управління державної реєстрації.

 

До участі в конкурсі на посаду начальника Головного територіального управління юстиції у Житомирській області та заступників запрошуються громадяни України, які вільно володіють українською мовою, мають повну вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом на державній службі та/або за фахом на керівних посадах в інших сферах не менш як п’ять років.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Міністерства юстиції такі документи:

– заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;

–  заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

– дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

– копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади   запобігання і протидії корупції»;

–  копію документа, який посвідчує особу (паспорт);                                                         

–  копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

–  довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається Департаментом кадрової роботи та державної служби.

          

З метою перевірки знань кандидатів Міністерством юстиції запроваджено добровільне тестування. Для участі у добровільному тестуванні особі необхідно заповнити та подати анкету, що додається.

          

Документи для участі у конкурсному відборі та анкети   для участі в добровільному тестуванні приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України.

          

Документи та анкети приймаються за адресою: м. Київ, вул. Городецького, буд. 13, каб. № 105.

          

Анкету для участі у добровільному тестуванні можна надіслати на електронну скриньку:    konkyrsnii_vidbir@minjust.gov.ua.

 

just  

Прес-служба облдержадміністрації 

Версія для друку