Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Голова облдержадміністрації дав низку доручень

18 Лютого 2015 • 10:35

Кіл-сть переглядів: 592

18 лютого відбулося засідання оперативного штабу щодо забезпечення безпеки  громадян та захисту найважливіших об’єктів інфраструктури у разі виникнення надзвичайних ситуацій, яке провів голова облдержадміністрації Сергій Машковський. У нараді взяли участь перший заступник голови облдержадміністрації Геннадій Дмитренко, заступник голови облдержадміністрації Ярослав Лагута та керівники профільних служб і відомств.

 

Під час засідання підбивалися підсумки антитерористичного навчання, проведеного 17 лютого в ТРЦ «Глобал.Ua», та інспектування захисних споруд в обласному центрі.

 

За словами заступника начальника Управління ДСНС України в Житомирській області з реагування на надзвичайні ситуації Олега Держанівського, навчання пройшли на задовільному рівні. Конкретні недоліки стосуються в першу чергу механізму координації між службами. Так на першому та другому етапах виявлення вибухонебезпечного предмету має бути створений командний пункт, керувати яким будуть представники силових органів. Окрім цього, у  разі виникнення надзвичайної ситуації до її усунення мають залучатися керівники міської ради. Як повідомив Олег Держанівський, евакуацію людей з торгово-розважального комплексу було здійснено за 17-18 хвилин, хоча планувалося, що на це витратять 30-40 хвилин.

 

Заступник начальника УМВС України в Житомирській області – начальник міліції громадської безпеки Юрій Лебідь доповів про недоліки роботи співробітників міліції, які в майбутньому будуть враховані. Варто внести зміни до системи зв’язку, адже під час навчань відповідальні особи спілкувалися по мобільних телефонах. Доопрацювання потребує визначення двох схем евакуації людей (в напрямку вулиць Київської та Котовського). Не менш суттєвим недоліком співробітників УМВС було те, що вони не обстежили зовнішню сторону приміщення, тобто не перевірили урни для сміття на вулиці, а самі продавці мають звертати увагу на сторонні предмети в торговельних точках, які теж можуть нести загрозу.     

 

Сергій Машковський наголосив, що це перше таке масштабне навчання. Голова облдержадміністрації дав доручення врахувати недоліки роботи співробітникам УДАІ УМВС України в Житомирській області. В першу чергу треба оперативно змінювати рух автотранспорту та пропускати карети швидкої допомоги, аби вони могли максимально швидко доїхати за призначенням. Керівник області звернув увагу, що всі орендарі в торгово-розважальному центрі повинні детально ознайомитися з інструкцією дій у разі виникнення надзвичайної ситуації та провести роз’яснювальну роботу серед охоронців об’єкту. 

 

 

«Переконаний, що за підсумками навчання ми зробимо правильні висновки, внесемо корективи у роботу і будемо діяти злагоджено, адже в майбутньому такі заходи будуть проводитися систематично», – зазначив Сергій Машковський.

 

Доповідаючи про стан захисних споруд в області, Олег Держанівський розповів, що станом на 18.00 год. 17 лютого перевірено 58 сховищ (46% від загальної їх кількості), а також 473 протирадіаційних укриттів (45%), з них про інвентаризовано – 160 об’єктів. Із перевірених неготовими виявилися 27 сховищ та 125 протирадіаційних укриттів. Перевірка проходить за планом і до кінця лютого її завершать, а в березні розпочнеться повторна за результатами усунення недоліків.

 

 

Сергій Машковський підсумував результати перевірки захисних споруд, які він особисто інспектував 17 лютого. За словами голови посадовця, типовими недоопрацюваннями є підтоплення приміщень ґрунтовими водами, неналежний стан електромереж і санвузлів. Голова облдержадміністрації дав доручення керівникам профільних служб і відомств найближчим часом усунути всі недоліки, а саме розмістити в об’єктах вказівники, доукомплектувати їх усім необхідним, розрахувати точну кількість людей, які можуть там розміститися і звітувати про реальний стан таких споруд.

 

Прес-служба облдержадміністрації              

 

 

Версія для друку