Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Спрощено порядок призначення житлової субсидії

23 Березня 2015 • 16:22

Кіл-сть переглядів: 1 199

З 1 квітня 2015 року надання субсидії відбуватиметься на підставі лише двох документів – заяви та декларації. Перевірку достовірності цих даних проводитимуть органи соціального захисту вже після призначення субсидії – вони направлятимуть запити до відповідних органів.

 

Кожна родина у квітні та жовтні 2015 року разом із платіжками отримає форми документів для подальшого заповнення та відправлення за вказаною адресою для одержання субсидії.

 

При заповненні заяви потрібно вказати паспортні дані особи, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг, або особи, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг. Також у заяві потрібно вказати відомості про житлово-комунальні послуги, якими користуються особи.

 

У бланку декларації перш за все потрібно перерахувати усіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, вказати ступінь їх родинного зв’язку. У другому розділі декларації необхідно вказати всі види доходів зареєстрованих осіб, включаючи доходи від депозитів, від здачі майна в оренду тощо. Важливим є той факт, що при нарахуванні субсидії буде враховуватися реальна зарплата, після відрахування всіх податків і зборів. Окремо потрібно надати інформацію про витрати на придбання товарів довгострокового вжитку, здійснені впродовж 12 місяців перед зверненням за субсидією, які перевищують 50-кратну величину прожиткового мінімуму.

 

Заповнені бланки подаються до управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації. Документи можуть бути надіслані до місцевого управління праці та соціального захисту населення поштою. У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами для призначення субсидій здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

 

Всі члени домогосподарства дають згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, витрати, що необхідні для призначення житлової субсидії.

 

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг) заявник зобов’язується у місячний термін повідомити орган соціального захисту населення.

 

Якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому разі заявник зобов’язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у подвійному розмірі.

 

Прес-служба облдержадміністрації

Версія для друку