Громадська рада: прийом документів триває

31 Березня 2015 • 10:21
Кіл-сть переглядів: 1 195
Станом на 30 березня 2014 року для участі в установчих зборах з формування нового складу громадської ради при облдержадміністрації подали документи 14 представників інститутів громадянського суспільства.
А саме:
№ з/п |
ПІБ |
Представництво |
1. |
Антоненко Володимир Олександрович
|
Житомирська обласна громадська організація «Чорнобиль-Єдність-Відродження» |
2. |
Антонюк Вадим Вікторович |
Громадська організація «Спілка підприємців Житомирського обласного торгового центру»
|
3. |
Борис Андрій Васильович |
Житомирський міський осередок Всеукраїнської громадської організації «Українська таксомоторна асоціація»
|
4. |
Веселовський Володимир Станіславович
|
Всеукраїнська громадська організація «ХРАН» |
5. |
Возний Ярослав Юрійович |
Житомирський округ Міжнародної громадської організації «Козацтво Запорозьке»
|
6. |
Герасимчук Тетяна Андріївна
|
Молодіжна громадська організація «Фонд співробітництва та ініціатив» |
7. |
Годовська Тетяна Борисівна
|
Громадська організація «Центр сучасних інновацій» |
8. |
Даян Грант Тігранович
|
Житомирська обласна община вірмен «ЕРЕБУНІ» |
9. |
Мерімський Євген Леонідович
|
Житомирська громадська організація «Еко-логічний контроль України» |
10. |
Мяснов Ігор Павлович |
Житомирський обласний осередок Всеукраїнського об’єднання підприємців малого та середнього бізнесу «Фортеця»
|
11. |
Петюх Володимир Никифорович
|
Житомирське обласне благодійне Євангельсько-Християнське братство «Філадельфія» |
12. |
Сорока Анатолій Анатолійович
|
Спілка об’єднань громадян «ВЕЛИКА РАДА» |
13. |
Сорока Віталій Анатолійович
|
Міжнародний благодійний фонд «НАРОДНА РАДА» |
14. |
Чеховець Тетяна Володимирівна |
Житомирське регіональне відділення Українського союзу промисловців і підприємців |
З інформацією про порядок прийому документів можна ознайомитися в рубриці «Громадська рада» офіційного веб-сайту облдержадміністрації за посиланням:http://oda.zt.gov.ua/do-uvagi-predstavnikiv-institutiv-gromadyanskogo-suspilstva.html.
Прес-служба облдержадміністрації