Як правильно заповнити бланки для отримання субсидії?
20 Квітня 2015 • 09:16
Кіл-сть переглядів: 1 467
Жителі області мають два тижні часу для того, аби заповнити бланки заяв і декларацій для призначення житлових субсидій. Документи потрібно подати в органи соціального захисту населення до 1 травня. З огляду на те, що в громадян виникає багато запитань, подаємо детальне роз’яснення щодо алгоритму заповнення заяв і декларацій.
Інструкція заповнення бланку заяви
1. Заяву заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації (або особа, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг). Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла. Варто пам’ятати, що крім заяви та декларації, від громадян не вимагаються жодні довідки.
2. У правому верхньому куті має бути зазначено назва місцевого управління соціального захисту населення, до якого подається заява.
3. У заяві зазначаються відомості про особу: прізвище, ім’я по батькові, зареєстроване місце проживання (для орендарів – фактичне місце проживання) із зазначенням адреси житла: поштовий індекс, населений пункт, вулиця, номер будинку, квартири), контактний номер телефону, реквізити паспорта громадянина України (серія, номер, ким і коли виданий), реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).
4. У заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію:
– на оплату житлово-комунальних послуг;
– на придбання твердого палива та скрапленого газу (у разі коли житлове приміщення не забезпечується електро-, тепло- або газопостачанням для опалення).
УВАГА! Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.
5. У заяві необхідно вказати відомості про житлово-комунальні послуги, якими користується сім’я, зокрема:
1) у графі «Номер особового рахунку» – номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
2) у графі «Найменування організації, що надає послуги» – назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
3) у графі «Примітки» зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме: «є лічильник» або «немає лічильника».
Зазначені дані можна знайти в рахунках на сплату за житлово-комунальні послуги.
6. У заяві необхідно відмітити, чи розглядати питання призначення субсидії комісією, створеною місцевими органами влади, що здійснюється на підставі обстеження умов проживання сім’ї.
Рішення про призначення субсидії комісією приймається у таких випадках:
– заявник є непрацездатною особою, проживає один і бажає отримати субсидію на збільшену площу житла;
– особові рахунки відкриті на особу, яка не зареєстрована;
– з урахуванням кількості фактично проживаючих осіб (за наявності засобів обліку послуг);
– сім’я протягом 12 місяців перед зверненням здійснила одноразову покупку або оплатила послуги (навчання, будівництва, ремонту, мобільний зв’язок) на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень;
– державним соціальним інспектором з’ясовано, що сім’я має додаткові джерела для існування.
7. Відомості, зазначені у заяві, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата її заповнення.
Інструкція заповнення бланку декларації
Декларацію заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації (або особа, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг.
У правому верхньому куті зазначається назва місцевого управління соціального захисту населення до якого подаєтьсядекларація.
Розділ І:
у позиції 1 вказується: прізвище, ім’я по батькові особи, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації (або особи, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).
У позиції 2 необхідно зазначити загальну площу житлового приміщення (кв. метрів), кількість поверхів у будинку, а також підкреслити тип будинку: індивідуальний чи багатоквартирний.
У позиції 3 вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги із зазначенням прізвища, ім’я по батькові, дати народження, ідентифікаційного номера (за наявності) таких осіб. У графі «Примітки» можливо зазначити, що конкретна особа не проживає і їй не нараховується плата за житлово-комунальні послуги.
У розділі ІІ:
вказуються відомості про всі види доходів (заробітна плата, пенсія, допомога (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини), стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, проценти від розміщення депозитів тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих, зазначених у договорі оренди), за попередній календарний рік (12 місяців 2014 року) без урахування податку з доходів фізичних осіб. У графі «Джерело доходу» – назва установи, організації, підприємства, де отримується дохід.
У розділі ІІІ:
вказується інформація про особу, яка здійснила одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тис. грн. із зазначенням виду, вартості, дати здійснення купівлі (оплати) майна або послуг.
Відомості, зазначені у декларації, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата її заповнення.
У разі виникнення додаткових запитань жителі Житомирщини можуть телефонувати на «гарячі лінії» департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації за телефонами:
(0412) 24-34-14 та (0412) 24-14-08.
Прес-служба облдержадміністрації