176 млн. грн. спрямовано на субсидії для жителів Житомирщини
30 Квітня 2015 • 09:56
Кіл-сть переглядів: 695
Семінар для співробітників органів праці та соціального захисту населення області щодо надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пройшов 30 квітня у Житомирі. Навчання організоване Світовим банком разом із фондом «ESMAP». У відкритті семінару взяли участь заступник голови облдержадміністрації Ярослав Лагута та директор департаменту праці і соціального захисту населення облдержадміністрації Галина Корінна.
Вже 20 років поспіль в Україні працює програма житлових субсидій. Щороку із системи надання державної допомоги знімалися обмеження з метою підтримки найбільш соціально незахищених верств населення. Як результат – майже 80% отримувачів субсидій – це пенсіонери. Уряд максимально спростив механізми надання допомоги громадянам за сплату основних послуг, що дозволить реально допомогти не лише пенсіонерам, а й бідним родинам. Окрім цього, такі заходи попередять зростання заборгованості серед населення. За статистикою, із 30% українських домогосподарств, які найбільше потребують державної підтримки, у попередні роки її отримували лише 7%. Цьогоріч очікується, що саме малозабезпечені родини скористаються своїм правом на субсидію.
«Проведення такого семінару – додаткова гарантія того, що ми не допустимо соціальної напруги, довгих черг та ажіотажу серед громадян. Саме зараз треба мобілізувати всі зусилля і підготуватися до того, що після отримання платіжок у травні зросте кількість бажаючих отримувати субсидії. При цьому, наголошую, що всі, хто мають право на субсидію, отримають її. Уряд виділив на ці потреби для Житомирщини 176 млн. грн. Таким чином, жодних технічних труднощів, пов’язаних із нарахуванням та отриманням субсидій, в області не буде», – зазначив Ярослав Лагута.
Під час семінару співробітники органів праці та соціального захисту населення отримали ряд прикладних методичних порад щодо ефективної роботи з громадянами. Окрім цього, вони ознайомилися із психологічними техніками, які доцільно використовувати під час спілкування з людьми, які звертаються за роз’ясненнями чи консультаціями з приводу оформлення субсидій. Саме цей аспект є надзвичайно важливим з огляду на те, що навіть на робочому місці соціальні працівники можуть повернути собі психологічну рівновагу та налагодити ефективну комунікацію з клієнтами.
Прес-служба облдержадміністрації