Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

До уваги населення: «гарячі лінії» підрозділів ОДА

05 Травня 2015 • 10:08

Кіл-сть переглядів: 964

З метою проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення області з різних питань життєдіяльності регіону структурні підрозділи обласної державної адміністрації повідомляють про проведення «прямих телефонних ліній» у травні 2015 року.

 

У департаменті економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва пряма телефонна лінія працюватиме 15 травня з 9.00 до 13.00. З актуальних питань діяльності департаменту консультуватиме т.в.о. директора департаменту Віктор Градівський (47-38-83).

 

13 травня директор департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації Галина Корінна з 10.00 до 11.30 проведе пряму телефонну «гарячу лінію» за телефоном 24-54-64.

 

«Пряма телефонна лінія» департаменту сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації працюватиме 19 травня з 9.00 до 13.00 за телефоном 47-44-36. На запитання щодо реалізації державної сімейної, молодіжної політики, розвитку фізичної культури, спорту відповідатиме директор департаменту Світлана Гресь.

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області повідомляє про проведення «прямих телефонних ліній» у травні: заступник начальника головного управління Світлана Антонюк – 13 травня з 10.00 до 12.00 (тел. 41-33-37); начальник управління пенсійного забезпечення головного управління Вікторія Куц –- 21 травня з 10.00 до 12.00 (тел. 24-08-65); щоденно спеціалісти управління пенсійного забезпечення, спеціалісти управління з координації та контролю за виплатою пенсій головного управління (тел. 24-66-98, 24-07-15).

 

 З метою підвищення рівня соціального обслуговування громадян, скорочення термінів вирішення найважливіших питань у Державному архіві Житомирської області створено телефон «гарячої лінії» (0412) 42-56-52. Порядок забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на телефон «гарячої лінії», розміщені на веб-сайті держархіву області у розділі «Звернення громадян».

 

Прес-служба облдержадміністрації

Версія для друку