Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Кращий держслужбовець

27 Травня 2015 • 14:44

Кіл-сть переглядів: 1 401

27 травня відбувся II тур Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець».

 

У  другому турі Конкурсу учасники мали здати тестові завдання зі службової етики та етикету, виступити з актуальним питанням суспільно-політичного розвитку та реформування державного управління, пройти співбесіду з питань державного управління.

 

Підвищення кваліфікації державних службовців у рамках I, II та III турів проводиться у номінаціях «Кращий керівник» і «Кращий спеціаліст» окремо серед державних службовців районних державних адміністрацій та обласної державної адміністрації. I тур Конкурсу проводився протягом березня-квітня на місцевому рівні. II впродовж травня-червня на регіональному рівні та III тур буде проходити протягом вересня-жовтня вже на державному рівні.

 

До другого туру від Житомирської обласної державної адміністрації пройшли Мельниченко Вікторія Василівна – головний спеціаліст відділу інформаційно-аналітичної діяльності та видавничої справи управління інформаційної діяльності департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА та Савчук Ірина Федорівна – головний спеціаліст відділу регіонального розвитку управління економічного аналізу та регіонального розвитку департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва ОДА. Вони претендують на звання «Кращого спеціаліста». У номінації «Кращий керівник» Житомирську ОДА представляє Виговський Анатолій Володимирович – заступник начальника відділу регіонального розвитку управління економічного аналізу та регіонального розвитку департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва ОДА.

 

Імена переможців II туру будуть оголошені 23 червня 2015 року.

 

Нагадаємо, що конкурс «Кращий державний службовець» проводиться щорічно. Його метою є зростання професіоналізму, відкритості, інституційної спроможності державних служб, підвищення її авторитету шляхом узагальнення досвіду роботи кращих державних службовців.

 

1

 

1

Версія для друку