Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Контроль за пенсійною справою – через Інтернет

13 Липня 2015 • 11:09

Кіл-сть переглядів: 953

Для того, аби покращити якість та пришвидшити обслуговування громадян щодо надання послуг Пенсійного фонду, було створено новий Інтернет-портал за адресою portal.pfu.gov.ua.

 

Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.

 

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

 

У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.

 

Кожна застрахована особа (і пенсіонери, і працюючі), попередньо зареєструвавшись, має можливість щомісяця отримувати виписку із системи персоніфікованого обліку. Тож працівники можуть контролювати, як роботодавець сплачує за них єдиний внесок, і при потребі висловити свої зауваження. Для пенсіонерів можна регулярно отримувати інформацію зі своєї пенсійної справи, де буде вказано вид та суму призначеної пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, цільової грошової допомоги, індексації, додаткових належних їм коштів тощо.

 

Для реєстрації потрібно у місцеве відділення або Головне управління ПФ подати заяву, щоб отримати реєстраційний код для входу на портал. При цьому необхідно мати з собою паспорт, ідентифікаційний код та, за наявності, пенсійне посвідчення.

 

Після відповідної реєстрації можна отримувати наступні послуги:

 

– отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян);

 

– отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);

 

– формування запитів на попередню підготовку документів;

 

– можливість подачі скарг;

 

– запис на прийом до фахівців Фонду;

 

– отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців). 

Версія для друку