Сергій Машковський: Це не остання хвиля скорочення
16 Липня 2015 • 14:40
Кіл-сть переглядів: 1 550
В обласній держадміністрації триває скорочення апарату, обіцяне головою Житомирської обласної державної адміністрації Сергієм Машковським.
Загалом, штат має зменшитися майже на тридцять відсотків.
Зокрема, в патронатній службі голови замість колишніх 4 фахівців працюватиме 1 радник. Діловодів і контролерів вже поменшало вполовину (-10). Запобігати і протидіяти корупції та взаємодіяти із правоохоронними органами будуть по 1 головному спеціалісту. Ці профільні сектори ліквідовують.
Всього в апараті має працювати не більше 71 особи.
Нагадаємо, що розпорядженням № 116 від 09.04.15 вже оптимізовано структурні підрозділи. У департаменті фінансів стало на 12 посад менше. У департаменті економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва з 65 колишніх посад залишається 35.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю перетворюють в управління зі штатом 15 осіб (заміть колишніх 25).
Також управліннями стають департаменти сім’ї молоді і спорту, охорони здоров’я, агропромислового розвитку, промисловості, розвитку інфраструктури та туризму (загалом скорочується 40 посад).
Об’єднання в одну структуру департаментів житлово-комунального господарства та містобудування, архітектури і будівництва дозволило ліквідувати ще 21 посаду.
Всього в структурних підрозділах ОДА буде скорочено 159 посад.
«Скорочення викликано нагальною потребою ефективніше використовувати робочий час та потенціал співробітників. Але це поступовий процес. У Житомирській облдержадміністрації він відбувається відповідно до норм чинного законодавства. Але хочу всіх попередити: це не остання хвиля скорочень у штаті ОДА», – запевнив голова Житомирської адміністрації Сергій Машковський.
Разом з тим, створено новий відділ – внутрішнього аудиту. Сім його співробітників буть здійснювати фінансові перевірки внутрішнього апарату та структурних підрозділів ОДА.
Детальну інформацію про зміни в апараті та структурних підрозділах адміністрації дивитись нижче.
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ
граничної чисельності працівників
апарату та структурних підрозділів Житомирської обласної державної адміністрації
№ з/п |
Структурні підрозділів або їхні правонаступники |
Було |
Стає |
Скорочено посад (-) |
дата завершення реорганізації |
1. |
Департамент фінансів |
68 |
56 |
– 12 |
завершено |
2. |
Департамент економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва |
65 |
35 |
-30 |
11 – 15 серпня 2015 року |
3. |
Департамент праці та соціального захисту населення |
73 |
55 |
– 18 |
25 – 30 вересня 2015 року
(З 25.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис) |
4. |
Департамент сім’ї, молоді та спорту / Управління сім’ї, молоді та спорту |
29 |
20 |
-9 |
03 – 07 серпня 2015 року
(З 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис). |
5. |
Департамент охорони здоров’я / Управління охорони здоров’я
|
25 |
22 |
-3 |
03 – 07 серпня 2015 року. (З 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис). |
6. |
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю / Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю |
25 |
15 |
-10 |
03 – 07 серпня 2015 року.
(З 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис). |
7. |
Департамент агропромислового розвитку / Управління агропромислового розвитку
|
54 |
32 |
-22 |
03 – 07 серпня 2015 року.
(З 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис). |
8. |
Департамент промисловості, розвитку інфраструктури та туризму / Управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму |
26 |
20 |
-6 |
03 – 07 серпня 2015 року.
(З 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис). |
9. |
Департамент житлово-комунального господарства/ Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства |
28 |
41 |
-21 |
10 – 15 вересня 2015 року
( з 10.09.2015 вводиться в дію новий штатний розпис) |
10. |
Департамент містобудування, архітектури та будівництва / Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово- комунального господарства |
34 |
|||
11. |
Департамент цивільного захисту населення/ Управління цивільного захисту населення |
44 |
30 |
-14 |
03 – 07 серпня 2015 року (з 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис). |
12. |
Управління освіти і науки |
26 |
21 |
-5 |
завершено |
13. |
Управління культури |
20 |
17 |
-3 |
завершено |
14. |
Державний архів Житомирської області |
61 |
61 |
– |
гранична чисельність не змінювалась. |
15. |
Служба у справах дітей |
14 |
13 |
-1 |
03 – 07 серпня 2015 року.
(З 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис). |
16. |
Департамент екології та природних ресурсів/ Управління екології та природних ресурсів
|
30 |
18 |
-12 |
03 – 07 серпня 2015 року.
(З 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис). |
17 |
Відділ внутрішнього аудиту |
0 |
7 |
– |
. |
|
Усього |
622 |
463 |
159 |
|
Порівняльний аналіз
структури апарату облдержадміністрації
№ з/п |
Назва структурних підрозділів |
Кількість штатних одиниць, до скорочення |
Назва структурних підрозділів нової структури апарату |
Кількість штатних одиниць |
1. |
Керівництво облдержадміністрації
|
4 |
Керівництво облдержадміністрації |
4 |
2. |
Патронатна служба голови адміністрації (помічник голови, радник голови, сектор з упровадження економічних реформ)
|
4 |
Радник голови |
1 |
3. |
Відділ забезпечення діяльності керівництва облдержадміністрації
|
10 |
Відділ забезпечення діяльності керівництва облдержадміністрації |
9 |
4. |
Організаційний відділ |
9 |
Організаційний відділ |
7 |
5. |
Відділ кадрової роботи |
7 |
Сектор кадрової роботи |
5 |
6. |
Юридичний відділ |
7 |
Юридичний відділ |
6 |
7. |
Відділ роботи із зверненнями громадян |
7 |
Управління діловодства, контролю та роботи зі зверененнями громадян:
Відділ роботи із зверненнями громадян Відділ діловодства та контролю Сектор контролю |
15
1
6
6 2 |
8. |
Відділ діловодства та контролю |
17 |
||
9. |
Відділ фінансового забезпечення |
6 |
Сектор фінансового забезпечення |
5 |
10. |
Відділ господарського забезпечення |
7 |
Сектор господарського забезпечення |
5 |
11. |
Відділ інформаційно-комп’ютерного забезпечення |
6 |
Сектор інформаційно-комп’ютерного забезпечення |
5 |
12. |
Відділ адміністрування Державного реєстру виборців |
3 |
Відділ адміністрування Державного реєстру виборців |
3 |
13. |
Сектор з питань запобігання та протидії корупції |
2 |
Головний спеціаліст з питань запобігання та протидії корупції |
1 |
14. |
Сектор мобілізаційної роботи |
4 |
Сектор мобілізаційної роботи |
3 |
15. |
Сектор взаємодії з правоохоронними органами |
2 |
Головний спеціаліст з питань взаємодії з правоохоронними органами |
1 |
16. |
Головний спеціаліст з питань режимно-секретної роботи |
1 |
Головний спеціаліст з питань режимно-секретної роботи |
1 |
17. |
Головний спеціаліст з питань внутрішнього аудиту |
1 |
|
|
|
Усього по штатному розпису: |
97 |
|
71 |