Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Електронні адмінпослуги у сфері будівництва

20 Липня 2015 • 12:01

Кіл-сть переглядів: 1 358

Державна архітектурно-будівельна інспекція України та Державне агентство з питань електронного урядування 16 липня презентували електронні послуги у сфері будівництва – реєстрацію повідомлень та декларацій про початок підготовчих робіт та про початок будівельних робіт.

 

У вересні-жовтні 2015 року запрацюють ще дві нові послуги – реєстрація декларації на готовність об’єкту до експлуатації та подання відомостей для отримання ліцензії на господарську діяльність щодо створення об’єктів архітектури.

 

«Сьогодні електронне урядування є «ключем» до реформ в Україні. Саме е-урядування покликане забезпечити нову ефективність та прозорість роботи органів влади, а також нову якість обслуговування громадян та бізнесу», – зазначив голова Державної архітектурно-будівельної інспекції України Олексій Кудрявцев.

 

Сьогодні підприємці та громадяни вже можуть скористатися чотирма електронними адмінпослугами:

 

1. Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт.

 

2. Реєстрація декларацій про початок виконання підготовчих робіт.

 

3. Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт.

 

4. Реєстрація декларацій про початок будівельних робіт.

 

Раніше, щоб подати декларацію про початок виконання підготовчих або будівельних робіт на реєстрацію, потрібно було звертатися до центру надання адміністративних послуг (ЦНАПу).

 

Тепер пропонується принципово новий рівень якості обслуговування громадян та бізнесу – можна зареєструвати повідомлення або декларацію про початок будівництва у будь-який зручний час 24 години на добу, 7 днів на тиждень через мережу Інтернет, витративши на це не більше декількох хвилин.

 

Для цього потрібно зайти на сайт e-dabi.gov.ua, визначити потрібну послугу, ввести свої дані, поставити електронний підпис – і документ автоматично направлять в потрібний територіальний департамент чи управління ДАБІ.

 

Електронна форма документів з автоматичною перевіркою та підказками значно мінімізує ризик допущення помилок при її заповненні. Зареєстрована декларація з відповідним номером у єдиному реєстрі надійде на електронну пошту користувача. Також можна перевірити факт реєстрації декларації, переглянувши запис у єдиному реєстрі через мережу Інтернет.  

Версія для друку