Вакансії: Житомирська ОДА шукає 7 керівників
11 Серпня 2015 • 14:05
Кіл-сть переглядів: 2 525
Житомирська ОДА оголошує конкурси на заміщення 7 вакантних керівних посад. Відповіде оголошення опубліковане в газеті «Житомирщина» (№79-80 від 11.08.2015) та на сайті ОДА у розділі “Вакансії“.
Зокрема, вакансії відкриті на такі посади:
–директора департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства облдержадміністрації;
– начальника управління агропромислового розвитку облдержадміністрації;
– начальника управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму облдержадміністрації;
– начальника управління цивільного захисту населення облдержадміністрації;
– начальника управління екології та природних ресурсів облдержадміністрації;
– директора Державного архіву Житомирської області;
– начальника відділу внутрішнього аудиту облдержадміністрації.
Голова облдержадміністрації Сергій Машковський закликав активних та ініціативних людей, фахівців відповідних галузей подавати свої документи. «Ми відкрито заявляємо про вакансії в облдержадміністрації і розраховуємо на високу активність від суспільства. Досить сидіти і чекати, що хтось замість когось прийде і проведе реформи. Запрошую вас до співпраці», – сказав керівник області Сергій Машковський.
У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які вільно володіють українською мовою; мають повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста відповідного освітнього спрямування; досвід роботи у відповідній сфері; стаж роботи у державній службі на керівних посадах чи на керівних посадах в інших сферах управління — не менше п’яти років; досвід роботи щодо управління персоналом.
Для участі в конкурсі подаються такі документи:
– заява про участь у конкурсі;
– заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
– фотокартка розміром 4×6 см;
– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
– декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
– копія документа, який посвідчує особу (паспорт);
– копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Документи приймаються впродовж 30-ти днів із дня оголошення конкурсу за адресою: м-н ім. С.П. Корольова, 1, каб. 216 (відділ кадрової роботи).
Додаткова інформація щодо конкурсу надається відділом кадрової роботи апарату облдержадміністрації за телефонами: 47-50-29, 47-50-25, 47-50-77.
Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, законів України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.