Розпорядження № 402 від 30.12.2014
17 Вересня 2015 • 12:28
Кіл-сть переглядів: 193
УКРАЇНА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови обласної державної адміністрації
|
30.12.2014
|
№ 402 |
Про затвердження плану дій із
|
Відповідно до статей 6, 13, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 р. № 1176-р «Про затвердження плану дій із впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2014-2015 роках», з метою створення сприятливих умов для подальшого розвитку в Україні громадянського суспільства, запровадження ефективного механізму взаємодії його інститутів з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на засадах партнерства і взаємної відповідальності, забезпечення захисту прав і свобод людини та громадянина:
1. Затвердити план дій із реалізації Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у Житомирській області у 2014-2015 роках, що додається.
2. Райдержадміністраціям, міськвиконкомам (за згодою), структурним підрозділам облдержадміністрації забезпечити виконання вищезазначеного плану дій у визначені терміни та щокварталу до 20 числа наступного місяця інформувати департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації про проведену роботу.
3. Координацію дій щодо виконання плану із реалізації Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у Житомирській області у 2014-2015 роках та щоквартальне інформування облдержадміністрації до 30 числа наступного місяця покласти на департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації.
4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Перший заступник |
Г.В.Дмитренко |
Додаток |
ПЛАН
дій з реалізації Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд”
у 2014-2015 роках
Найменування заходу |
Строк виконання |
Відповідальний за виконання |
Партнери |
Очікувані результати |
|
Сприяння діяльності інститутів громадянського суспільства, їх участі у формуванні та реалізації державної політики |
|||||
1. Організаційно-методична допомога інститутам громадянського суспільства у проведенні заходів суспільного значення |
Постійно
|
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації |
Структурні підрозділи облдержадміністрації, інститути громадянського суспільства |
Підвищення рівня суспільної довіри до влади
|
|
2. Залучення інститутів громадянського суспільства до розроблення планів, заходів з нагоди відзначення державних свят, пам’ятних подій та ювілейних дат, їх участь у заходах |
Постійно
|
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації |
Структурні підрозділи облдержадміністрації, інститути громадянського суспільства |
Підвищення рівня суспільної довіри до влади
|
|
3. Проведення регіонального Форуму розвитку громадянського суспільства |
Травень 2015 року |
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації |
Структурні підрозділи облдержадміністрації, інститути громадянського суспільства |
Популяризація серед населення участі громадян у діяльності інститутів громадянського суспільства |
|
4. Проведення консультацій з громадськістю (громадські обговорення, слухання, засідання за круглим столом, електронні консультації тощо) з актуальних питань державної та регіональної політики |
Постійно |
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації |
Структурні підрозділи облдержадміністрації, інститути громадянського суспільства |
Об’єднання зусиль громадськості та органів влади щодо забезпечення подальшого розвитку області
|
|
5. Координація заходів щодо формування нового складу громадської ради при облдержадміністрації |
Січень-березень 2015 року |
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації |
Структурні підрозділи облдержадміністрації
|
Створення організаційних умов для участі громадськості у формуванні і реалізації регіональної та державної політики |
|
6. Сприяння у проведенні громадських експертиз діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування на території Житомирської області та громадських антикорупційних експертиз проектів нормативно-правових актів |
Протягом 2015 року |
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації |
Структурні підрозділи облдержадміністрації, інститути громадянського суспільства |
Удосконалення умов для забезпечення відкритості та прозорості діяльності органів влади |
|
7. Проведення навчальних тренінгів для інститутів громадянського суспільства з питань їх інституційного та професійного розвитку, підвищення ефективності громадської діяльності. |
Щокварталу |
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації |
Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій |
Підвищення рівня громадянської та правової культури інститутів громадянського суспільства |
|
8. Інформаційна підтримка суспільно значущих ініціатив (заходів) інститутів громадянського суспільства |
Постійно |
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації |
Акредитовані ЗМІ |
Посилення взаємодії влади та громади у вирішенні питань регіонального розвитку |
|
Забезпечення доступу до публічної інформації |
|||||
1. Забезпечення вільного доступу громадськості до містобудівної документації та геоінформаційних даних (у тому числі в електронній формі) шляхом фінансування робіт із зняття грифу «ДСК» з графічної частини генеральних планів |
Протягом 2015 року |
Департамент містобудування, архітектури та будівництва облдержадміністрації, міські, селищні, сільські ради (за згодою) |
Проектні інститути – розробники містобудівної документації |
Оприлюднення матеріалів генеральних планів на офіційних веб-сайтах, у приміщеннях органів місцевого самоврядування |
|
Запобігання і протидія корупції |
|||||
1. Інформування керівництва облдержадміністрації про хід виконання структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністраціями, міськвиконкомами у 2014 році Програми щодо запобігання і протидії корупції в області на 2013-2015 роки |
До 10 лютого 2015 року |
Сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату облдержадміністрації |
– |
|
|
2. Інформування постійної комісії обласної ради з питань законності, правопорядку і прав людини про стан виконання облдержадміністрацією Програми щодо запобігання і протидії корупції в області на 2013-2015 роки у 2014 році |
Березень 2015 року |
Сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату облдержадміністрації |
– |
|
|
3. Перевірка стану додержання антикорупційного законодавства, інших нормативно-правових актів з питань антикорупційної політики структурними підрозділами облдержадміністрації, надання їм консультативно-методичної та практичної допомоги |
Січень-березень 2015 року |
Сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату облдержадміністрації |
– |
|
|
4. Розроблення, відповідно до вимог статті 19 Закону України «Про запобігання корупції», Антикорупційної програми обласної державної адміністрації на 2016 рік |
Грудень 2015 року |
Сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату облдержадміністрації |
– |
|
|
Підвищення якості надання адміністративних та соціальних послуг |
|||||
1. Підготовка пропозицій до центральних органів виконавчої влади щодо:
1) внесення змін до нормативно-правових актів у сфері надання адміністративних та соціальних послуг;
2) децентралізації повноважень з надання найбільш важливих для громадян адміністративних послуг, з метою надання їх через центри надання адміністративних послуг |
Протягом
|
Департамент економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації; райдержадміністрації; міськвиконкоми (за згодою) та суб’єкти надання адміністративних послуг (за згодою) |
Інститути громадянського суспільства |
Усунення суперечностей у нормативно-правових актах у сфері адміністративних послуг;
Передача органам місцевого самоврядування, місцевим органам виконавчої влади зазначених повноважень |
|
2. Забезпечення взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг |
Протягом
|
Райдержадміністрації; міськвиконкоми (за згодою) та суб’єкти надання адміністративних послуг (за згодою) |
– |
Підвищення якості надання адміністративних послуг |
|
3. Висвітлення інформації про адміністративні послуги на веб-сайтах райдержадміністрацій, міськвиконкомів та суб’єктів надання адміністративних послуг |
Протягом
|
Райдержадміністрації, міськвиконкоми (за згодою) та суб’єкти надання адміністративних послуг (за згодою) |
– |
Покращення інформування населення про порядок надання адміністративних послуг |
Перший заступник |
Г.В.Дмитренко |