Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Життя та здоров’я вихованців школи-інтернату у безпеці

25 Січня 2016 • 15:40

Кіл-сть переглядів: 527

Ввечері 24 січня у комунальному навчальному закладі «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Житомирської обласної ради, який забезпечує навчання дітям з порушенням інтелектуального розвитку, відбулася пожежа.

 

Рятувальники, які прибули на місце події, виявили просочування диму на даху прибудованої вбиральні біля спальної кімнати.

 

Вранці 25 січня на місце події виїхав начальник управління освіти і науки облдержадміністрації Вадим Калінін.

 

1«Пожежа не відобразилася на порушенні режиму роботи закладу, на житті та здоров’ї вихованців. Із спального корпусу діти були евакуйовані лише на дві години. Зараз заклад працює у звичайному режимі, температурний та санітарний стан відповідає нормативним вимогам», – зазначає Вадим Калінін.

 

У школі створені всі належні умови для цілодобового перебування дітей, забезпечуються санітарно-гігієнічні вимоги утримання, виконані усі протипожежні заходи (перевірка димвентканалів, протипожежне просочування дерев’яних конструкцій даху, встановлена пожежна сигналізація).

 

Довідково:

У закладі функціонує 20 класів: початкова ланка – 4 класи, середня ланка – 5-10 класи. У них навчається, виховується та утримується 243 дитини, з яких 36 – за індивідуальною формою навчання.

 

Навчально-виховна  діяльність проводиться в 2 навчальних корпусах,  спортивній залі, спортивному майданчику. Функціонують 6 майстерень: 3 швейні, 2 штукатурно-малярні, 1 столярна, 2 комп’ютерні класи. Крім навчальних приміщень, заклад має актову залу, 2 спальних приміщення, медичний пункт, стоматологічний кабінет, їдальню, лазню-пральню, овочесховище, гараж, складські приміщення.

 

У навчальному закладі здійснюється соціально-психологічний та педагогічний супровід дітей та їх родин впродовж всього часу навчання, що передбачає індивідуальний та диференційований підхід.

Версія для друку