Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Представники об’єднаних громад Житомирщини навчалися ефективному управлінню освітою. ФОТО

25 Березня 2016 • 11:00

Кіл-сть переглядів: 898

У Житомирі сьогодні, 25 березня, у рамках шведсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» зібралися голови об’єднаних територіальних громад та представники освіти, аби обговорити, як змінюється система освіти у новостворених адміністративних одиницях.

 

У семінарі взяли участь начальник управління освіти і науки Житомирської ОДА Вадим Калінін, експерт проекту Айдер Сеітосманов, а також директор департаменту освіти і науки Хмельницької ОДА Олег Фасоля.

 

Проект «Підтримка децентралізації в Україні» розпочався у Хмельницькій області та допомагає ОТГ створювати органи управління освітою та розробляти плани оптимізації освітньої мережі. Експерти вирішили поділитися своїм досвідом та практичними напрацюваннями.

 

«У першу чергу, дуже важливо, щоб об’єднані громади не повторювали управлінський метод районних державних адміністрацій, тому що це інша ланка влади, – зазначає Айдер Сеітосманов. – Громада має більше повноважень щодо фінансового планування, стратегічного планування, оптимізації. Вперше в історії України органи місцевого самоврядування мають повноваження самостійно управляти закладами освіти».

 

Учасники зустрічі обговорили питання щодо створення органу управління освітою у громадах, розгляну існуючі регламенти про діяльність таких органів у громадах Хмельницької області, а також шукали принципи та алгоритми оптимізації мережі шкіл.

 

Експерт проекту назвав кілька порад для ОТГ щодо оптимізації мережі навчальних закладів:

  • оптимізація має проходити на потужному аналізі ситуації, прозоро та із залученням громадськості;
  • оптимізація в освіті – це довгостроковий процес (ми пропонуємо на 6 років);
  • план оптимізації повинен бути інтегрований в стратегію розвитку громади, тому що соціальні і економічні питання пов’язані між собою;
  • оптимізація – це, перш за все, підвищення якості освіти.
Версія для друку