Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

У Житомирі пройшов практичний тренінг для редакторів комунальних газет

28 Жовтня 2016 • 12:08

Кіл-сть переглядів: 621

Сьогодні, 28 жовтня, у прес-клубі реформ відбувся семінар-тренінг для редакторів комунальних друкованих ЗМІ на тему медіа менеджменту, монетизації контенту та стратегії продажів.

 

Участь у відкритті заходу взяв голова Житомирської обласної ради Володимир Ширма.

 

Вітаючи редакторів ще поки комунальних газет, Володимир Ширма наголосив на тому, що у зв’язку із прийнятим Законом «Про реформування державних і комунальних друкованих ЗМІ» у редакцій виникає чимало питань щодо висвітлення, подальшої співпраці та майбутніх кроків реформування. І влада області готова почути ті питання, які хвилюють редакції, і разом знайти варіанти вирішення цих проблем.

 

Керівники редакцій висловлювали власні думки і з приводу реформування, і місця видання газет, і розповсюдження та доставки її до читача.

 

Зокрема, Василь Кащук, редактор газети «Ружинська земля» зауважив, що якби була можливість друкувати повнокольорове видання в Житомирі, на базі ККГВ «Полісся», то більшість редакцій повернулися б і відповідно кошти залишалися в нашій області, а не за її межами.

 

Редактор газети «Вісті» Пулинського району Ольга Бортнікова підняла питання щодо проблем із доставкою преси. Адже газета випускається у Чернівцях, і доставка газети до Пулинського району триває кілька днів.

 

Ще одним гострим питанням було «розмитість» деяких положень закону про реформування ЗМІ. Обговоривши ситуацію з роздержавленням, голова облради запропонував зареєструвати колективне звернення редакторів комунальних друкованих ЗМІ до Верховної Ради України з проханням доопрацювання цих положень.

 

Більшість редакторів підтримали вищезазначені пропозиції.

 

Практичну частину тренінгу провів експерт з менеджменту в ЗМІ Борис Родієвський. Він розповів про юридичну форму підприємства після реформування, фінансовий менеджмент, методи оптимізації доходів, про те як активно продавати рекламу та збільшити надходження від продажу газет.

 

Семінар-тренінг організовано управлінням інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації. 

 

Версія для друку