Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Розпорядження № 343 від 20.10.2016

31 Жовтня 2016 • 07:45

Кіл-сть переглядів: 127

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови обласної державної адміністрації

 

20.10.2016

 

№ 343

Про стан виконання бюджетів об’єднаних територіальних громад області у І півріччі 2016 року

 

 

 

За підсумками січня-червня 2016 року без урахування трансфертів з державного бюджету до загального фонду бюджетів усіх 9-ти об’єднаних територіальних громад області надійшло 42,7 млн. грн., що становить 159,7 відсотка до затвердженого плану на звітний період або додаткові надходження склали 16,0 млн. грн.

У співставних умовах (враховано платежі, які надходили до бюджетів сільських та селищних рад до об’єднання у 2015 році без податку на доходи фізичних осіб) у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року доходи об’єднаних громад збільшилися на 9,0 млн.грн., або на 71,2%. З урахуванням податку на доходи фізичних осіб (з 2016 року зараховується до бюджетів об’єднаних громад) ОТГ отримано 21,1 млн.грн., приріст надходжень до минулого року становить 338,1%, в абсолютній сумі це – 30,1 млн.грн.

За січень-червень 2016 року із загального фонду бюджетів об’єднаних територіальних громад проведено видатків на загальну суму 80,9 млн. грн., з яких на заробітну плату з нарахуваннями спрямовано 56,4 млн. грн., що становить 69,7 відсотка всіх видатків, на оплату спожитих енергоносіїв – 4,3 млн.грн. (5,3 відсотка).

 

Ураховуючи виконання бюджетів об’єднаних територіальних громад за січень-червень 2016 року та з метою забезпечення якісного виконання місцевих бюджетів у 2016 році, проведення своєчасного та у повному обсязі фінансування передбачених видатків, ефективного використання бюджетних коштів, на виконання рішення Ради регіонального розвитку від 30.09.2016:

 

1. Рекомендувати об’єднаним територіальним громадам забезпечити:
1) виконання доходної частини всіх місцевих бюджетів, реалізацію наявних резервів для їх наповнення, розроблення і впровадження заходів з посилення платіжної дисципліни платників податків;
2) своєчасне і в повному обсязі проведення видатків, пов’язаних з оплатою праці працівників бюджетних установ та розрахунків за спожиті енергоносії;
3) ефективне і раціональне використання бюджетних коштів, не допускаючи їх невиправданого відволікання у дебіторську та кредиторську заборгованості, посилення контролю за витрачанням коштів розпорядниками;
4) проведення аналізу наявної мережі та штатних одиниць бюджетних установ з метою формування оптимальної структури управління галузями бюджетної сфери;
5) розробку та затвердження місцевих бюджетів на 2017 рік у терміни, передбачені бюджетним законодавством;
6) поінформувати департамент фінансів облдержадміністрації про хід виконання розпорядження до 15 січня 2017 року.

 

2. Рекомендувати Головному управлінню Державної фіскальної служби у Житомирській області спільно з об’єднаними територіальними громадами забезпечити реалізацію заходів щодо легалізації працівників, які працюють без укладання трудових угод та сплати обов’язкових платежів до бюджету та соціальних фондів.

 

3. Департаменту фінансів облдержадміністрації, керівникам фінансових органів області забезпечити виконання вимог пункту 2 статті 111 Бюджетного кодексу України щодо здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу.

 

4. Департаменту фінансів облдержадміністрації узагальнену інформацію про виконання розпорядження подати облдержадміністрації до 25 січня 2017 року.

 

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації згідно з розподілом обов’язків.

 

 

Т.в.о. голови адміністрації

І.П. Гундич

 

 

Завантажити розпорядження

Версія для друку