Увага! Житомирська філія «Центру розвитку місцевого самоврядування» шукає офіс-менеджера
![](https://oda.zht.gov.ua/wp-content/uploads/images/news/2016_11/wild-a-vacancy_reception.jpg)
30 Листопада 2016 • 09:32
Кіл-сть переглядів: 1 651
Регіональна філія установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує конкурс на вакансію офіс-менеджера.
Центр Розвитку Місцевого Самоврядування займатиметься підтримкою реформи децентралізації в Житомирській області, забезпечуватиме надання консультацій та проведення навчань для різних рівнів місцевого самоврядування.
На підтримку регіонального офісу Центру в м. Житомир потрібен високо мотивований, організований та інноваційний працівник для вирішення питань, пов’язаних з утриманням та організацією роботи офісу, та для підтримки тісної співпраці та координації з центральним офісом установи (м. Київ).
Серед основних обов’язків:
- Підтримка ефективної роботи регіонального відділення (координація нарад співробітників, документація і подача заявок, пошук інформації в інтернеті, листування)
- Тісна співпраця з офісом і співробітниками Центрального офісу установи, а також з регіональними координаторами
- Сприяння в організації поїздок (планування, замовлення та викуп квитків, бронювання готелів, підготовка всіх відповідних документів і т.д. звіти)
- Логістичний супровід та організація заходів, таких як семінари, тренінги, візити делегацій і конференцій в регіоні
- Підготовка контрактів та закупівель офісного матеріалу і т.д.
- Переклад документів та під час зустрічей з української на англійську та навпаки
Кваліфікаційні вимоги:
- Повна вища освіта
- Не менш 2 років досвіду роботи на аналогічній посаді
- Досвід у бюджетуванні та досвід закупівель ( для потреб офісу)
- Досвід з організації заходів та відряджень, подорожей
- Відмінне володіння англійською мовою є обов’язковим, високий рівень української мови
- Хороші навички роботи з комп’ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків
- Досвід роботи в міжнародних організаціях чи вітчизняних неприбуткових / громадських організаціях є додатковою перевагою
- Надійність, конфіденційність, гнучкість і стресостійкость
- Високий ступінь лояльності, самоорганізації і мотивації
Початок роботи: Орієнтовно з 15.12.2016.
Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року.
Необхідно надіслати резюме англійською мовою та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію для роботи на цій посаді на електронну адресу: zhytomyr.lgdc@gmail.com
Останній день подачі резюме 07.12.2016 року.
Нагадуємо, що триває конкурсний відбір експертів з питань децентралізації та експертів з питань регіонального розвитку.