Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Увага! Вакансія бухгалтера у Житомирській філії «Центру розвитку місцевого самоврядування»

30 Листопада 2016 • 14:37

Кіл-сть переглядів: 1 211

2Регіональна філія установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує конкурс на вакансію бухгалтера.

 

Центр Розвитку Місцевого Самоврядування займатиметься підтримкою реформи децентралізації в Житомирській області, забезпечуватиме надання консультацій та проведення навчань для різних рівнів місцевого самоврядування.

 

Серед основних обов’язків:

  • Координація діяльності в сфері фінансів / бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.;
  • Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення;
  • Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку ( внутрішнього контролю);
  • Підготовка та подання звітності до контролюючих органів та центрального офісу;
  • Перевірка документації звітів для субсидування місцевих угод;
  • Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв’язку між українськими підрозділами;
  • Підготовка та участь у проведенні щорічної інвентаризації.

Кваліфікаційні вимоги:

  • Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку;
  • Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації;
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації;
  • Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С;
  • Відмінні навички роботи з комп’ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків;
  • Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою;
  • Відмінні комунікативні та презентаційні навички;
  • Конфіденційність при обробці даних та інформації;
  • Надійність, гнучкість і стресостійкість;
  • Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді;
  • Володіння англійською мовою на середньому рівні (для написання звітів);

Початок роботи: орієнтовно з 15.12.2016. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року.

 

Необхідно надіслати резюме та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію для роботи на даній посаді на електронну адресу: zhytomyr.lgdc@gmail.com

 

Останній день подачі резюме до 07.12.2016 р.

 

Нагадуємо, що триває конкурсний відбір експертів з питань децентралізації та експертів з питань регіонального розвитку, а також оголошено конкурс на посаду офіс-менеджера.

Версія для друку