Увага! Вакансія бухгалтера у Житомирській філії «Центру розвитку місцевого самоврядування»
![](https://oda.zht.gov.ua/wp-content/uploads/images/news/2016_11/buhg.jpg)
30 Листопада 2016 • 14:37
Кіл-сть переглядів: 1 211
Регіональна філія установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує конкурс на вакансію бухгалтера.
Центр Розвитку Місцевого Самоврядування займатиметься підтримкою реформи децентралізації в Житомирській області, забезпечуватиме надання консультацій та проведення навчань для різних рівнів місцевого самоврядування.
Серед основних обов’язків:
- Координація діяльності в сфері фінансів / бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.;
- Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення;
- Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку ( внутрішнього контролю);
- Підготовка та подання звітності до контролюючих органів та центрального офісу;
- Перевірка документації звітів для субсидування місцевих угод;
- Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв’язку між українськими підрозділами;
- Підготовка та участь у проведенні щорічної інвентаризації.
Кваліфікаційні вимоги:
- Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку;
- Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації;
- Вільне володіння українською мовою;
- Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації;
- Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С;
- Відмінні навички роботи з комп’ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків;
- Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою;
- Відмінні комунікативні та презентаційні навички;
- Конфіденційність при обробці даних та інформації;
- Надійність, гнучкість і стресостійкість;
- Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді;
- Володіння англійською мовою на середньому рівні (для написання звітів);
Початок роботи: орієнтовно з 15.12.2016. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року.
Необхідно надіслати резюме та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію для роботи на даній посаді на електронну адресу: zhytomyr.lgdc@gmail.com
Останній день подачі резюме до 07.12.2016 р.
Нагадуємо, що триває конкурсний відбір експертів з питань децентралізації та експертів з питань регіонального розвитку, а також оголошено конкурс на посаду офіс-менеджера.