На семінарі-нараді обговорили актуальні правові питання з огляду на зміни у чинному законодавстві
![](https://oda.zht.gov.ua/wp-content/uploads/images/news/2016_12/фф1.jpg)
15 Грудня 2016 • 08:20
Кіл-сть переглядів: 594
Вчора, 14 грудня, у приміщенні Головного територіального управління юстиції у Житомирській області відбулася розширена нарада-семінар, у якому взяли участь державні та приватні нотаріуси області, начальники відділів державної реєстрації актів цивільного стану та керівники територіальних підрозділів Управління державної міграційної служби в Житомирській області.
Мета семінару – надання поглибленої інформації присутнім щодо практичного застосування положень законодавства, враховуючи останні нововведення, у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, щодо документів, які підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус.
Начальник Управління державної міграційної служби в Житомирській області Олександр Радько звернув увагу на те, за якими вимогами, відповідно до законодавчих змін, оформлюються з 1 жовтня 2016 року документи, що посвідчують особу в Україні – ID-картки та особливості переходу на паспорти нового зразка.
Що стосується змін у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, то з 1 жовтня 2016 року в паспортах громадян України уже не проставляються відмітки про державну реєстрацію шлюбу або про його розірвання, у тому числі не проставляється відмітка про розірвання шлюбу за рішенням суду. А свідоцтво про державну реєстрацію шлюбу тепер видається кожному із подружжя. Такі зміни пов’язані з видачею громадянам України ID-картки як документа, що посвідчує особу.