Розпорядження № 218 від 13.06.2017
16 Червня 2017 • 09:04
Кіл-сть переглядів: 160
УКРАЇНА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови обласної державної адміністрації
|
13.06.2017
|
№ 218 |
Про внесення змін до
|
Відповідно до статей 6, 13, 18 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та на виконання постанови Центральної виборчої комісії
від 29 травня 2017 року № 110 «Про затвердження Розподілів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на підготовку і проведення позачергових місцевих виборів 11 червня 2017 року та виготовлення органами ведення Державного реєстру виборців списків виборців та іменних запрошень для підготовки і проведення цих виборів», пункту 14 рішення обласної ради від 22 грудня 2016 року № 428 „Про обласний бюджет на 2017 рік”:
1. Внести такі зміни до загального фонду обласного бюджету на 2017 рік:
1) Збільшити доходи по ККДБ 41037000 „Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення виборів депутатів місцевих рад
та сільських, селищних, міських голів” на суму 202,1 тис.грн.;
2) Збільшити видатки по коду програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів 7518510 „Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів” (головний розпорядник коштів – департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації), КЕКВ 2620 „Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів” на суму 202,1 тис.грн.;
3) Внести зміни до міжбюджетних трансфертів з обласного бюджету місцевим/державному бюджетам на 2017 рік, збільшивши обсяг субвенції загального фонду з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на суму 202,1 тис.грн. згідно з додатком.
2. Розпорядження голови облдержадміністрації внести на розгляд та затвердження обласної ради.
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови обласної державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.
Голова адміністрації |
І.П. Гундич |