Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Розпорядження № 240 від 23.06.2017

03 Липня 2017 • 07:50

Кіл-сть переглядів: 182

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови обласної державної адміністрації

 

23.06.2017

 

№ 240

Про хід проведення кормозаготівлі та підготовку до «Жнив – 2017»

 

 

 

У всіх категоріях господарств області проводяться роботи із кормозаготівлі на зимово-стійловий період та підготовки до «Жнив – 2017».

Згідно робочого плану заготівлі кормів у сільськогосподарських підприємствах області в нинішньому році передбачено скосити 24,0 тис. га сіяних та природніх трав. Заготовити 36,5 тис. тонн сіна, 92,6 тис. тонн сінажу, закласти 194,0 тис. тонн силосу.

Науковцями Інституту сільського господарства Полісся НААН України спільно із спеціалістами управління агропромислового розвитку облдержадміністрації розроблені та надіслані на електронні адреси керівників агроформувань рекомендації по заготівлі кормів, ефективному використанню лук і пасовищ, однотипній годівлі корів молочної і м’ясної порід та літньо-табірному утриманню тварин.

Згідно комплексного плану у всіх категоріях господарств області зернові та зернобобові культури намічено зібрати на площі 406,4 тис. га, в тому числі ранні зернові – 232,5 тис. га, крім того на площі 20,3 тис. га круп’яні культури, на площі 146,4 тис. га кукурудзу на зерно.

Для проведення збиральних робіт в агроформуваннях області є в наявності 997 зернозбиральних комбайнів, ще 216 одиниць намічено залучити з приватного сектору та інших регіонів України.

Середнє навантаження на один комбайн при збиранні зернових культур складатиме 359 га, ранніх зернових – 184 га.

Готовність комбайнів на сьогодні складає 84%. Особливо тривожить їх технологічний стан в господарствах Олевського, Черняхівського, Лугинського та Брусилівського районів, де підготовлено до роботи 33-58 відсотків.

Для проведення комплексу збиральних робіт сільгосппідприємствам області необхідно накопичити 8,2 тис. тонн дизельного палива та 1,8 тонн бензину. На сьогодні в наявності є 3,0 тис. тонн дизельного пального (35 % потреби) та 0,7 тис. тонн бензину (38 %). Нижче обласного показника акумульовано дизельного пального господарствами: Брусилівського району – 9%, Баранівського -11%, Ємільчинського – 13%, Попільнянського – 14%, Лугинського – 16%, Андрушівського, Чуднівського по 19 % та Коростишівського – 20%.

Для зберігання вирощеного зерна та доведення його до відповідних кондицій в області є 187 зерносушильних комплексів та машин, більше тисячі одиниць сушильної та зерноочисної техніки.

Для координації роботи на жнивах, надання практичної та методичної допомоги, за структурними підрозділами агропромислового розвитку райдержадміністрацій закріплені відповідальні працівники з числа спеціалістів управління агропромислового розвитку облдержадміністрації, керівників обласних служб агропромислового комплексу та наукових працівників Інституту сільського господарства Полісся і Житомирського Національного агроекологічного університету.

Зважаючи на викладене вище, відповідно до пункту 5 частини 1 статті 13 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», рішення Колегії облдержадміністрації від 22 червня 2017 року, з метою своєчасної та якісної підготовки господарств району до проведення жнив та створення належної кормової бази для громадського тваринництва на зимово-стійловий період 2017/2018 року, дотримання правил пожежної безпеки при виконанні збиральних робіт:

 

1. Головам райдержадміністрацій, управлінню агропромислового розвитку облдержадміністрації, начальникам управлінь (відділів) агропромислового розвитку райдержадміністрацій в межах повноважень:

1) здійснювати щоденний моніторинг ходу збирання зернових, технічних, овоче-баштанних культур та картоплі в агроформуваннях області;

2) надавати всебічну допомогу агроформуванням в реалізації заходів з підготовки та проведення збирання зернових, технічних, овоче-баштанних культур та картоплі в умовах нинішнього року;

3) надавати інформаційну та методичну допомогу суб’єктам господарювання щодо можливості залучення сільськогосподарської техніки на договірних умовах для збирання зернових і зернобобових, технічних, овоче-баштанних культур та картоплі з машинно-тракторними станціями, комерційними структурами, що мають відповідну техніку;

4) організувати роботу з керівниками агроформувань щодо прискорення темпів кормозаготівлі на період зимово-стійлового періоду 2017/2018 років;

5) провести роз’яснювальну роботу з керівниками агроформувань щодо створення для працюючих на виробництві належних умов праці.

2. Рекомендувати керівникам агроформувань області:

1) вжити невідкладних заходів щодо завершення якісної підготовки зернозбиральної, зерноочисної техніки та токового господарства;

2) мобілізувати всі фінансові ресурси для придбання необхідної кількості запасних частин та паливно-мастильних матеріалів;

3) для зменшення втрат вирощеного урожаю провести збір ранніх зернових та зернобобових культур в оптимальні агротехнічні терміні;

4) взяти під особисту відповідальність і встановити постійний контроль за ходом і обсягами заготівлі кормів для громадського тваринництва на зимово – стійловий період 2017/2018 років;

5) звернути особливу увагу на стан охорони праці, пожежну безпеку, забезпечення протипожежним інвентарем, засобами індивідуального захисту працівників зайнятих на збиральних роботах;

6) встановити суворий контроль за захистом хлібних масивів від пожеж. Заборонити спалювання стерні та пожнивних решток з метою збереження родючості та охорони навколишнього середовища.

3. Управлінню агропромислового розвитку облдержадміністрації спільно з Інститутом сільського господарства Полісся НААН України розробити до 03.07.2017 року рекомендації щодо проведення збирання зернових культур в умовах нинішнього року та розіслати керівникам агроформувань для використання в роботі.

4. Управлінню агропромислового розвитку облдержадміністрації до 01.12.2017 інформувати обласну державну адміністрацію про виконання даного розпорядження.

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови обласної державної адміністрації Лагуту Я.М.

  

 

Голова адміністрації

І.П. Гундич

 

 

Завантажити розпорядження

Версія для друку