Житомирська ОДА шукає заступника директора департаменту фінансів
![](https://oda.zht.gov.ua/wp-content/uploads/images/news/2017_08/2015-07-16bgfj.jpg)
29 Серпня 2017 • 11:52
Кіл-сть переглядів: 536
Голова Житомирської облдержадміністрації Ігор Гундич оголосив конкурс на зайняття вакантної посади заступника директора департаменту – начальника бюджетного управління департаменту фінансів ОДА.
Відповідне розпорядження керівник області підписав вчора, 28 серпня.
«Оголосити конкурс на зайняття вакантної посади заступника директора департаменту – начальника бюджетного управління департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації», – йдеться у документі.
Вимоги до професійної компетентності – вища освіта (ступінь магістр), досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В», в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільне володіння державною мовою.
Для участі в конкурсі подаються такі документи:
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби), до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
6) заповнена особова картка встановленого зразка;
7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
Документи приймаються до 18 год.15 хв. 14 вересня 2017 року за адресою: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1, каб. 216.