Розпорядження № 347 від 05.09.2017
06 Вересня 2017 • 14:31
Кіл-сть переглядів: 164
УКРАЇНА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови обласної державної адміністрації
|
05.09.2017
|
№ 347 |
Про стан підготовки об’єктів
|
Відповідно до ст. ст. 2, 20 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, ст. 12 Закону України „Про теплопостачання”, ст. 6 Закону України „Про житлово – комунальні послуги”, з метою своєчасного початку опалювального сезону департаментами, управліннями обласної державної адміністрації, підприємствами, організаціями та установами області ведеться робота із забезпечення вчасної підготовки підприємств, які надають послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води, водовідведення, утримання житлового фонду і прибудинкових територій до початку опалювального періоду та впроваджуються заходи з енергоефективності.
За станом на 15.08.2017 підготовлено 3752 житлових будинка (75 %), 672 котельні (72,4%), 268,3 км теплових мереж (72,8%), водопровідних насосних станцій – 47 (73,4%), каналізаційних насосних станцій – 92 (74,2%), об’єктів соціальної сфери – 1163 (81,2 %).
Фінансово-економічний стан підприємств житлово-комунального господарства, за ІІ квартал 2017 року, порівняно з відповідним періодом 2016 року дещо покращився за рахунок приведення підприємствами тарифів до економічно обґрунтованого рівня відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері комунальних послуг».
Разом з тим, збитки підприємств галузі за ІІ квартал 2017 року становлять 30,5 млн.грн. (за ІІ квартал 2016 року відповідно 65,4 млн.грн.), у тому числі:
теплопостачання – збиток 13,1 млн.грн.;
водопостачання та водовідведення – збиток 16,3 млн.грн.;
утримання житла – збиток 1,1 млн.грн.
Дебіторська заборгованість населення за спожиті житлово-комунальні послуги (окрім газопостачання та електропостачання) за станом на 01.08.2017 становить 220,9 млн.грн.
Кредиторська заборгованість підприємств за спожиті енергоносії за станом на 01.08.2017 становить:
природний газ – 403,7 млн.грн.;
електричну енергію – 31,8 млн.грн.
З метою забезпечення якісної підготовки господарського комплексу області до роботи в осінньо-зимовий період 2017/18 року, своєчасного початку опалювального сезону та на виконання рішення колегії облдержадміністрації від 31.08.2017:
1. Визнати роботу райдержадміністрацій, міськвиконкомів із технічної підготовки об’єктів задовільною.
2. Райдержадміністраціям та рекомендувати міськвиконкомам, об’єднаним територіальним громадам:
1) Під час підготовки житлових будинків та об’єктів соціальної сфери до осінньо-зимового періоду 2017/18 року забезпечити проведення їх обстеження з метою забезпечення надійності та безпеки під час експлуатації, у т.ч. приведення до належного стану димових та вентиляційних каналів внутрішньобудинкових систем газопостачання.
2) Уживати заходів до погашення в повному обсязі всіма категоріями споживачів заборгованості за спожиті енергоносії.
3) Спільно з теплогенеруючими організаціями та підприємствами централізованого водопостачання та водовідведення забезпечити укладання договорів про реструктуризацію заборгованості за спожиті енергоносії.
4) Забезпечити постійний контроль за підвищенням рівня оплати населенням за житлово-комунальні послуги.
5) Забезпечити підготовку до роботи в зимових умовах снігоочисної техніки, створення запасу посипних та протиожеледних сумішей.
3. Житомирській райдержадміністрації та рекомендувати міськви-конкомам міст Житомира, Бердичева, Коростеня та Малина посилити роботу в напрямі оснащення багатоквартирних житлових будинків загальнобудинковими засобами обліку теплової енергії.
4. Департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства облдержадміністрації інформувати облдержадміністрацію про виконання розпорядження до 15.09.2017 разом з розпорядженнями голови облдержадміністрації від 11.05.2017 № 161, від 03.08.2017 № 304 .
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації Ясюнецького О.О.
Голова адміністрації |
І.П. Гундич |