Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Новий начальник відділу кадрів ОДА Ганна Семенчук про кадрові зміни, роботу над структурою та навчання держслужбовців. ІНТЕРВ’Ю

21 Вересня 2017 • 07:29

Кіл-сть переглядів: 828

1З 14 вересня до обов’язків начальника відділу кадрової роботи апарату Житомирської облдержадміністрації приступила Ганна Семенчук.

 

Про перші робочі дні, те, які зміни чекають на держслужбовців – читайте в інтерв’ю.

 

– Пройшов тиждень після Вашого призначення. Розкажіть, чим займалися ці 7 днів.

 

– Є доручення голови адміністрації Ігоря Гундича щодо формування нової структури апарату, яка включає і пункти з положення про службу управління персоналом. Тому всі ці дні активно працюємо саме у цьому напрямку.

 

– Чи є вже результати цієї роботи?

 

– Так, напрацювали пропозиції до голови ОДА з приводу навчання, підвищення кваліфікації, стажування, комп’ютерного забезпечення. Можливі зміни у відділах, кількості людей. Є декілька варіантів істотних змін. Спочатку буде запропонована вільна структура, яка наповнятиметься працівниками. Можливо, когось потрібно буде нового взяти на роботу, когось перевести на іншу посаду.

 

– З кадровим складом адміністрації вже ознайомилися?

 

– В процесі. Поки що осилила апарат адміністрації, детально ознайомлююся з положеннями про відділи, до структурних підрозділів поки ще руки не дійшли.

 

– Плануються у відділі кадрів кадрові рішення?

 

– Ми хочемо створити службу управління персоналом. Є закон, який цього вимагає. Буде відокремлено відділ кадрів від відділу або сектору управління персоналом, що включатиме в себе оцінювання діяльності держслужбовців, атестація, планування навчання, розвиток.

 

– Які цілі Ви ставите перед собою? Над чим потрібно працювати надалі?

 

– Дуже багато чого у кадровій роботі проводиться так, як і десятки років тому. Є бачення реформ і змін. Хотілося б, щоб вони запрацювали, щоб вносилося нове. У підприємництві вже працюють сучасні системи навчання, цікавих тренінгів. Але не в державній службі. Людей потрібно мотивувати, давати більше сучасних знань. Можна зробити так, щоб робота була більш цікавою.

 

– Можливо, планується навчання і підвищення кваліфікації за кордоном?

 

– Є таке у планах, побачимо, чи вийде. Існує можливість відправляти людей за кордон на стажування, є грантові програми ЄС на навчання і розвиток держслужбовців. Це можна використовувати в роботі.

 

– Чи подобається Вам те, чим Ви займаєтеся?

 

– Поки що так (сміється). За 5 днів роботи складно щось сказати. Це для мене нове. Я працювала більше у приватному секторі. Там свої закони. Тут простіше. Все за тебе написали, ти просто повинен це все знати і правильно використовувати. Є питання, звісно, і у законодавстві, і в окремих положеннях, але за необхідності будемо звертатися за роз’ясненнями.

 

– Тоді нехай все вдається! Дякуємо за розмову і бажаємо, щоб ваша робота робила з наших держслужбовців справжніх професіоналів своєї справи.

 

– Дякую!

Версія для друку