Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Будівництво мосту у с. Рижани на фінішній прямій. ФОТО

03 Жовтня 2017 • 13:03

Кіл-сть переглядів: 424

Завершується будівництво мосту через р. Ірша у селі Рижани у Хорошівському районі. Підрядник влаштував двошарове асфальтобетонне покриття та на заключному етапі роботи з укріплення конусів споруди монолітним бетоном.

 

Про це інформує управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму ОДА.

 

«Відповідно до проекту підрядник ТОВ «Європлюсбуд» виконав основні роботи з побудови трьох-пролетного нерозрізного мосту через р. Ірша у с. Рижани на дорозі М-06. Підрядник вже влаштував покриття з асфальтобетону, яке складається з двох шарів по 4 см кожен. На завершальному етапі роботи з бетонування конусів для укріплення схилів штучної споруди. Після цього потрібно влаштувати бар’єрне, перильне огородження та покриття на тротуарах, встановити дорожні знаки, освітлення, нанести розмітку», – йдеться у повідомленні.

 

Нагадаємо, що згідно дедлайну голови ОДА Ігоря Гундича  будівництво мосту у с. Рижани має бути завершено до 1 листопада 2017 року.

 

Голова Хорошівської РДА Галина Ширченко систематично виїжджає на об’єкт та слідкує за тим, як ведуться ремонтні роботи.

 

Загальна вартість будівництва мосту в с.Рижани складає 5,8 млн гривень. Цього року з обласного бюджету вже виділено 500 тис. грн. З коштів державного бюджету, які надійдуть на ремонт доріг, планується виділити ще додатково 10% для завершення робіт на об’єкті.

 

Після завершення всіх робіт довжина мосту буде становити 66,80 м. Повна ширина – 13,40 м, в тому числі проїжджа частина – 9 м та два тротуари по 1,5 м.

 

Нагадаємо, що у липні експерти не виявили зауважень до будівництва мосту у с. Рижани.

 

Довідково: Автомобільна дорога «Від а/д М-06-Червоноармійськ-Нова Борова-Йосипівка» відноситься до доріг місцевого значення. Загальна довжина мосту – 66,8 м. Проект передбачає будівництво мосту трьох прольотного нерозрізного за схемою 21,0 + 24,0 + 21,0 м.

 

Крайні опори виконані з монолітного залізобетону. Проміжні опори – залізобетонні, замуровані в монолітний залізобетонний ростверк. Прогінна будова – збірно-монолітна із залізобетонних прогонів та арматури. Підрядник влаштував сполучення з підходами за допомогою збірних залізобетонних перехідних плит.

 

 

 

 

Версія для друку