Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Під час воркшопу оператори Житомирщини презентували 8 туристичних продуктів. ФОТО

04 Жовтня 2017 • 09:59

Кіл-сть переглядів: 482

Під час Туристичного воркшопу оператори презентували 8 цікавих туристичних продуктів у районах та громадах Житомирської області.

 

Захід від Асоціації Гостинності пройшов у Києві вчора, 3 жовтня, за участю турагентів, івент-агенцій, громадськості, представників профільних державних органів влади та ЗМІ.

 

Серед представлених турпродуктів – активний тур в Коростишів «Вдихни енергію життя», «Скарби поліських садиб», «Таємниці мілітарної Житомирщини», «Підготовка до участі у місії «Житомир – Mars 2020», «Знайомство з Житомирщиною», «Солодкий тур для справжніх розумників», «На гостини в Городське на Житомирщині», «Житомирщина пробуджує голос серця». Ці тури презентували для того, аби залучити українських туристів до відвідування територій, які мають маловідомі пам’ятки історії та природи.

 

Цікавий та незвичайний тур презентувала головний спеціаліст управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму Житомирської ОДА Юлія Святненко – «Підготовка до участі в місії «Житомир – Mars 2020». За словами Юлії, у дводенний курс майбутнього підкорювача “Червоної планети” буде входити відвідування унікального Музею космонавтики ім . С. П. Корольова; скелелазіння на природному скеледромі “Дениші” (більше 50 маршрутів) та інше. Крім того, гостям запропонують участь в битві марсоходів, а також польоти на літаку, повітряній кулі, вертольоті.

 

Туристичний потенціал Житомирської області на воркшопі представили Клуб пригод Friend, турагентство “Патріот”, Спілка сприяння розвитку сільського зеленого туризму.

 

Житомиряни також розповіли у Києві про перспективи розвитку зеленого туризму зокрема в об’єднаних громадах, в яких експерти Житомирського центру розвитку місцевого самоврядування допомагають розробляти стратегії розвитку туризму.

 

«На початку року ми зібрали ініціативну групу у нас у центрі та випрацювали новий турпродукт. У травні ми організували обмін досвідом з іншими областями, а вже у серпні провели навчання. І вже сьогодні наш турактив спілкується з туроператорами задля продажу напрацьованих ідей», – наголосив Василь Невмержицький, керівник Житомирського ЦРМС.

 

Під час зустрічі регіональні туроператори з Житомирської та Харківської областей, готельєри, керівники здравниць, екскурсійні бюро представили зручні, вигідні тури для корпоративних та індивідуальних клієнтів. А також обмінялися актуальною інформацією про тренди туристичного ринку.

Версія для друку