Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Геннадій Зубко і Марина Порошенко підписали меморандум щодо спільного впровадження проектів з інклюзії

10 Жовтня 2017 • 12:55

Кіл-сть переглядів: 418

1Спільна робота громадських і міжнародних організацій, благодійного Фонду Петра Порошенка дає сьогодні можливість говорити про відчутні результати в напрямку впровадження інклюзивної освіти. Сьогодні суспільство потребує нової якості послуг в освіті, в охороні здоров’я, сфері соціальних і адміністративних послуг. І саме реформа децентралізації дає ці можливості. Про це під час підписання Меморандуму про спільне впровадження проектів з інклюзії з Мариною Порошенко повідомив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко.

 

За його словами, нова якість послуг та впровадження європейських нормативів – це ті речі, які конкретно матеріалізуються реформою. Вже зараз можна говорити про якісні зміни: реалізовується реформа української школи, створюється новий освітній простір, відкриваються інклюзивні класи для дітей з особливими потребами.

 

«Для впровадження інклюзивної освіти вже напрацьоване законодавче підґрунтя. Міністерством освіти і науки України до Уряду вже подані нормативні акти, частина з яких вже буде впроваджена в цьому році. На інклюзивну освіту на наступний рік в державному бюджеті закладені кошти на суму – понад 500 мільйонів», – підкреслив Геннадій Зубко.

 

«Підписаний Меморандум про співпрацю повинен в першу чергу надавати методологічну і технічну допомогу зі створення медіатек, ресурсних кімнат і центрів. Але ми готові йти далі – розробляти ДБН, які повинні стати обов’язковими при створенні умов інклюзивної освіти для дітей з особливими потребами. Адже кожна дитина повинна мати право доступу до будь-якого освітнього закладу», – наголосив урядовець.

 

За словами Віце-прем’єр-міністра, Мінрегіон веде роботу щодо забезпечення доступності, безбар’єрності і безперешкодного доступу до соціальних об’єктів, у тому числі освітніх закладів. Вже підготовлено практичні рекомендації зі створення нового освітнього простору. Це стосується створення медіатек, нових підходів до підбору персоналу і їх навчання, дизайну приміщень тощо. Також наразі фахівцями й експертами Мінрегіону напрацьовуються рекомендації щодо створення ресурсних центрів.

Версія для друку