Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

У Житомирі проаналізували мову реклами

14 Листопада 2017 • 10:44

Кіл-сть переглядів: 359

Вивіски, оголошення і реклама у місті Житомир: яка мова переважає – тема, яку обговорювали студенти та науковці за круглим столом в рамках відзначення Дня української писемності та мови.

Круглий стіл пройшов сьогодні, 14 листопада, у Житомирському державному університеті ім. І. Франка.

«Навчально-науковий інститут філології та журналістики вже традиційно проводить до Дня української писемності та мови анкетування про стан мови в нашому обласному центрі. Цьогоріч ми вирішили проаналізувати, якими очима обласний центр дивиться на свого мешканця та разом зі студентами провели лінгвоаналіз вивісок, оголошень та реклами з міських вулиць», – сказав доктор філологічних наук Віктор Мойсієнко.

Усього студенти виписали 1305 назв. З них 855 українською мовою, іноземними – 355, змішаних назв – 95. Також зафіксовані китайські, корейські та японські назви, але лише латинською та кириличною графікою.

Науковці та студенти після лінгвоаналізу дійшли висновку, що загалом місто Житомир поки що дивиться переважно українськими окулярами, а російська мова, яка ще донедавна домінувала на вуличних вивісках Житомира, поступається іншим іноземним, передовсім англійській.

Також під час круглого столу учасники обговорили положення Закону України «Про засади державної мовної політики».

Довідково. Був проведений лінгвоаналіз вивісок, оголошень та реклами з вулиць Київська, Велика Бердичівська, Вітрука, Покровська, Театральна, Михайлівська, Хлібна, Леха Качинського, Чуднівська, проспект Миру, майдан Соборний та майдан Перемоги.

Версія для друку