Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Розпорядження № 503 від 18.12.2017

26 Грудня 2017 • 08:06

Кіл-сть переглядів: 167

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови обласної державної адміністрації

 

18.12.2017

 

№ 503

Про хід виконання програми

економічного і соціального

розвитку за 9 місяців 2017 року 

 

 

За звітний період реалізовано промислової продукції на суму понад 26,5 млрд. грн., що майже на чверть більше, ніж за відповідний період минулого року. Одночасно приріст промислового виробництва склав 9,2%, що обумовило 5 позицію області по Україні, який досягнуто за рахунок зростання обсягів у добувній промисловості на 21,5% та у переробній на 4,6%.

 

Найбільшою мірою зростання обсягу промислової продукції у переробній галузі визначило його зростання у виготовленні виробів з деревини на 15,2%, у машинобудуванні і легкій промисловості – на 11,3% і на 10,0% відповідно.

 

Не менш значимі результати досягнуто і у сільському господарстві. Обсяг валової продукції сільського господарства збільшився у порівнянні з січнем – вереснем 2016 року на 3,6% і склав у постійних цінах 2010 року майже 7 млрд. грн. Зростання виробництва досягнуто як у рослинництві, так і у тваринництві, а саме на 5,2% та на 0,2% відповідно.

 

За станом на 01.10.2017 в усіх категоріях господарств області утримувалося 221 тис. голів великої рогатої худоби, що на 25,5 тис. голів або на 13% більше, ніж на відповідну дату 2016 року, у тому числі корів – 114,1 тис. голів, що більше минулорічного показника на 4,0%, птиці – 8304,3 тис. голів, що на 3,8% більше.

 

У січні – вересні 2017 року підприємствами області виконано будівельних робіт на суму 943,4 млн. грн., що на 54,0% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

 

У січні – вересні 2017 року підприємствами та організаціями області за рахунок усіх джерел фінансування освоєно 4151,6 млн. грн. капітальних інвестицій, що на 22,6% перевищує аналогічний показник за січень-вересень 2016 року.

 

Обсяг залучених з початку інвестування прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) в економіку області за станом на 01.10.2017 становив 233,6 млн. дол., що склало 108,0% до обсягів на початок року.

 

У січні – вересні 2017 року обсяги експорту та імпорту товарів склали 435,3 млн. дол. США і 333,5 млн. дол. США відповідно. У порівнянні з    січнем-вереснем 2016 року експорт товарів зріс на 24,3%, імпорт – на 43,4%. Область має позитивне сальдо зовнішньої торгівлі товарами, що становить 101,8 млн. доларів США.

 

Зростання у реальному секторі економіки обумовило зростання доходів і рівня зайнятості населення та надходжень до бюджету.

 

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в області у січні-вересні 2017 року склала 5628 грн. та у порівнянні з січнем-вереснем 2016 року зросла на 45,7%, середній розмір пенсії за станом на 01.10.2017 склав 2115,95 грн., що на 533,6 грн. або на 32,6% більше, ніж за станом на 01.10.2016.

 

Індекс реальної заробітної плати за січень-вересень 2017 року порівняно з січнем-вереснем 2016 року склав 126,3%.

 

Заборгованість із виплати заробітної плати за станом на 01.10.2017 склала 4,2 млн. грн., що на 23,3% менше, ніж було за станом на 01.01.2017.

 

Вищезазначені фактори сприяли у підвищенні купівельної спроможності населення області, індикатором якої стало зростання обороту роздрібної торгівлі на 5,0% до його рівня за січень-вересень 2016 року (у порівнянних цінах), обсяг якого за звітний період склав 14,3 млрд. грн. 

 

Цінова ситуація на споживчому ринку залишається у рамках загальнодержавної, а саме загальний індекс споживчих цін у вересні 2017 року до грудня 2016 року становив 109,9%, що на 0,3 в. п. менше, ніж у цілому по Україні (110,2%).

 

Упродовж січня-вересня 2017 року статус зареєстрованого безробітного мали 36,6 тис. осіб, що на 5,8 тис. осіб або на 13,7% менше, ніж у січні-вересні 2016 року.

 

Кількість зареєстрованих безробітних за станом на 01.10.2017 зменшилася у порівнянні з відповідною датою 2016 року на 2,4 тис. осіб або на 14,1% і склала 14,6 тис. осіб.

 

За січень-вересень 2017 року до загального фонду бюджету області надійшло 3364,0 млн. грн., що на 833,7 млн. грн. або на 32,9% більше, ніж за аналогічний період 2016 року.

 

Одночасно місцевими бюджетами області проведено видатків з урахуванням кредитування на загальну суму 10552,9 млн. грн., із яких 9574,9 млн. грн. склали видатки загального фонду бюджету, у тому числі 8729,7 млн. грн. – на утримання закладів соціально-культурного призначення, виплату допомог, надання пільг та субсидій.

 

Протягом січня-вересня 2017 року на виконання заходів 29 обласних галузевих програм, затверджених обласною радою, з обласного бюджету профінансовано видатки на загальну суму майже 177,2 млн. грн.

 

У порівнянні з січнем-вереснем 2016 року збільшилися видатки на фінансування галузей гуманітарної сфери, а саме: соціального захисту і соціального забезпечення – на 1390,3 тис. грн., освіти – на 1016,2 тис.грн., охорони здоров’я – на 417,9 тис. грн., культури і мистецтва – на 90,9 тис. грн., фізичної культури і спорту – 25,3 тис.грн., що дало можливість забезпечити їх стабільне функціонування та подальший розвиток.

 

З метою покращення якості дошкільної освіти протягом січня-вересня цього року відновлено роботу 3 дитячих садків, створено 2 навчально-виховні комплекси «ДНЗ-ЗНЗ», відкрито 1 дитсадок з короткотривалим перебуванням дітей на базі сільських закладів загальної середньої освіти, у функціонуючих дошкільних закладах відкрито додатково 8 вікових груп, за рахунок чого створено 598 нових місць. Дошкільним навчанням охоплено 90,8% дітей від загальної кількості дошкільнят віком від 3 до 6 років (по Україні 84,1%) та 96,5% дітей 5-річного віку.

 

Забезпечувався безперебійний підвіз 100 % учнів та 84,9 % педагогів сільської місцевості до навчальних закладів. Усього парк шкільних автобусів становить 254 одиниці, із яких з початку року закуплено 34.

 

За станом на 1 жовтня цього року згідно з рішеннями органів місцевого самоврядування в області створено 32 опорні школи.

 

Поліпшено матеріально-технічну базу установ та закладів охорони здоров’я, для яких з початку року закуплено медичного обладнання та виробів медичного призначення на загальну суму 22849,9 тис. грн., у тому числі за кошти обласного бюджету – на 11982,3 тис. грн., за кошти місцевих бюджетів – на 4972,1 тис. грн., за рахунок інших джерел фінансування – 5895,5 тис. грн.

 

Із числа учасників антитерористичної операції за станом на 1 жовтня 2017 року амбулаторно надано консультацій 12063 особам, перебували на реабілітації – 88 осіб, проліковано – 7897 хворих.

 

Протягом січня-вересня 2017 року в області проведено 37 культурно-освітніх та 18 мистецьких заходів.

 

Протягом звітного періоду забезпечено функціонування та відновлення спортивної інфраструктури – основи для занять фізичною культурою та підвищення спортивної майстерності. Здійснено заходи щодо виконання підрядних робіт з будівництва стадіону «Полісся», дитячо-юнацьким спортивним школам придбано спортивний інвентар для проведення навчально-тренувальних зборів на суму 572,3 тис. грн.

 

У січні-вересні 2017 року в області забезпечено своєчасно та у повному обсязі виплату державних видів допомоги 80,3 тис. родинам з дітьми, 20,0 тис. малозабезпеченим сім’ям, 18,5 тис. інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам на загальну суму 1456,9 млн. грн.

 

Одноразову матеріальну допомогу за рахунок коштів державного та обласного бюджетів надано 1911 громадянам на загальну 3024,6 тис грн., а саме 381 особі – на суму 243,8 тис. грн. з державного бюджету; 1530 особам – на суму 2780,8 тис. грн. з обласного бюджету.

 

З початку року за рахунок коштів обласного бюджету надано одноразову грошову допомогу сім’ям загиблих військовослужбовців – учасників АТО на загальну суму 210,0 тис. грн. та пораненим військовослужбовцям і членам сімей військовослужбовців – учасників АТО на загальну суму 130,5 тис. грн.

 

За січень-вересень 2017 року оздоровленням і відпочинком за бюджетні кошти охоплено понад 22,3 тисячі дітей.

 

Протягом січня-вересня 2017 року на первинний облік поставлено 339 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них 79,7 % влаштовано в сім’ї громадян. Одночасно було створено 2 дитячих будинки сімейного типу у Ружинському районі та у м. Коростені, а також 3 прийомних сім’ї в Житомирському, Любарському та Чуднівському районах. В дані форми виховання влаштовано 41 дитину.

 

Вживалися заходи щодо сприяння в енергозбереженні та енергомодернізації.

 

Протягом січня-вересня 2017 року продовжувалася реалізація Програми стимулювання населення, ОСББ, ЖБК Житомирщини щодо ефективного використання енергетичних ресурсів та енергозбереження на 2015-2018 роки, у рамках якої відшкодовано частину «теплих кредитів» 15 ОСББ на загальну суму 0,25 млн. грн. та 1872 фізичним особам на загальну суму 1,945 млн. грн., у тому числі – 9 фізичним особам на встановлення сонячних електростанцій на загальну суму 381,7 тис. грн.

 

З початку цього року підприємствами комунальної теплоенергетики проведено модернізацію котелень (заміна застарілих котлів, пальникових пристроїв, енергоємних насосів, застосування хімводопідготовки, встановлення лічильників теплової енергії, закриття нерентабельних котелень) на суму 17,7 млн. грн., завдяки чому отримано економію природного газу в обсязі 0,6 млн. м3.

 

З усіх джерел фінансування на виконання заходів Програми протягом звітного періоду спрямовано 997,04 млн. грн. (40,9% до річного прогнозного показника), у тому числі з державного бюджету – 411,0 млн. грн. (102,2 %), з обласного бюджету – 56,0 млн. грн. (77,3 %), з місцевих бюджетів – 133,7 млн. грн. (29,6 %), з інших джерел – 396,3 млн. грн. (26,2 %).

 

З метою забезпечення виконання передбачених програмою економічного і соціального розвитку завдань, на виконання рішення колегії обласної державної адміністрації від 30.11.2017:

                                   

1. Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, головам райдержадміністрацій, рекомендувати керівникам територіальних органів центральних органів виконавчої влади, міським головам міст обласного значення до 30.12.2017 сконцентрувати зусилля на забезпеченні виконання завдань і заходів Програми.

 

2. Управлінню агропромислового розвитку облдержадміністрації, райдержадміністраціям:

 

1) Вжити організаційних заходів із:

 

забезпечення переведення худоби на зимово-стійлове утримання;

 

своєчасного переведення підприємств агропромислового комплексу області до роботи  у зимових умовах.

 

2) Забезпечити утримання тенденції нарощення виробництва валової продукції аграрної галузі.

 

3. Управлінню охорони здоров’я облдержадміністрації:

 

1) Продовжити  роботу щодо створення єдиної диспетчерської системи Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.

 

2) Забезпечити виконання заходів щодо медичної, психологічної, професійної реабілітації та соціальної адаптації учасників антитерористичної операції; надання доступної та якісної допомоги пільговим категоріям населення області (особам, що прибули з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, ветеранам війни, потерпілим від аварії на ЧАЕС, малозабезпеченим верствам населення) для  поліпшення стану здоров’я та зниження рівня смертності населення.

 

3) Забезпечити виконання урядової програми «Доступні ліки» та  пілотного проекту щодо запровадження державного регулювання цін на препарати інсуліну.

 

4) Сприяти у впровадженні проекту «Покращення ефективності лікування мультирезистентного туберкульозу шляхом провадження в Україні допомоги орієнтованої на пацієнта».

 

5) Надавати організаційно-методичну допомогу госпітальним радам щодо формування мережі закладів охорони здоров’я, що ввійдуть до складу госпітальних округів.

 

4. Управлінню освіти і науки облдержадміністрації:

 

1) Продовжити роботу щодо забезпечення громадян рівним доступом до якісної освіти, впровадженню Концепції Нова українська школа.

 

2) Сприяти у розвитку мережі опорних навчальних закладів у кожному районі, в об’єднаних територіальних громадах.

 

3) Сприяти у створенні в області інклюзивно-ресурсних центрів.

 

5. Головам райдержадміністрацій, рекомендувати міським головам міст обласного значення:

 

1) Посилити:

 

контроль за станом проведення розрахунків комунальними підприємствами області за спожиті енергоносії;

 

претензійно-позовну роботу та роботу щодо укладання договорів з реструктуризації існуючої заборгованості населення за спожиті житлово-комунальні послуги;

 

роботу з переведення котелень на альтернативні види палива, модернізацію котельного обладнання, передбачивши у місцевих бюджетах відповідні видатки на співфінансування; залучати до цих заходів кошти інвесторів.

 

2) Ужити заходів щодо:

 

скорочення чисельності працюючих, яким виплачується заробітна плата в розмірах менше мінімально встановленого рівня та легалізації доходів громадян;

 

погашення комунальними підприємствами заборгованості із платежів до Пенсійного фонду України;

 

продовження дії на 2018 рік місцевих програм відшкодування частини суми за кредитами населення, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та житлово-будівельних кооперативів на потреби термомодернізації житлових будівель, впровадження інших енергоефективних заходів, передбачити у місцевих бюджетах кошти на фінансування таких програм;

 

проведення, на постійній основі, широкомасштабної роз’яснювальної роботи серед населення стосовно урядової та місцевих програм стимулювання до впровадження енергоефективних заходів із залученням регіональних та місцевих засобів масової  інформації;

 

забезпечення фінансування районних, міських (комплексних) цільових соціальних програм забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2018-2022 роки;

 

3) Узяти на контроль питання щодо створення нових робочих місць та збереження існуючих.

 

4) Забезпечити активізацію діяльності робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

 

6. Головам райдержадміністрацій, рекомендувати міським головам міст обласного значення, головам об’єднаних територіальних громад:

 

Ужити заходів:

 

щодо виконання планових показників доходної частини місцевих бюджетів;

 

для першочергового фінансування видатків на оплату праці працівників бюджетних установ та розрахунки за спожиті комунальні послуги і енергоносії;

 

для досягнення нормативів забезпеченості мережею амбулаторій та підрозділів центрів первинної медичної (медико-санітарної) допомоги, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України      від 10 вересня 2013 року № 793;

 

щодо забезпечення центрів первинної медико-санітарної допомоги та його підрозділи обладнанням згідно з табелем матеріально-технічного оснащення у відповідності з наказом Міністерства охорони здоров’я України від 27.12.2013 № 1150.

 

щодо недопущення простроченої кредиторської заборгованості з оплати праці працівників бюджетних установ;

 

щодо налагодження співпраці між структурними підрозділами райдержадміністрацій, які опікуються проблемами дітей, та об’єднаними територіальними громадами з питань здійснення соціального захисту дітей.

 

7. Голові Ємільчинської райдержадміністрації Євтушку І.В., голові Любарської райдержадміністрації Кіндрасю Л.М., рекомендувати Житомирському міському голові Сухомлину С.І., Коростенському міському голові Москаленку В.В. до 28.12.2017 вжити заходів щодо розділення первинного та вторинного рівнів надання медичної допомоги і забезпечити функціонування центрів первинної медико-санітарної допомоги, як окремих юридичних осіб.

 

8. Рекомендувати головам Баранівської, Дубрівської, Коростишівської та Олевської об’єднаних територіальних громад невідкладно вжити організаційних заходів щодо повернення приміщень місцевих закладів дошкільної освіти у використання за цільовим призначенням.

 

  9. Голові Житомирської райдержадміністрації Микитюку С.М., рекомендувати Житомирському міському голові Сухомлину С.І., Коростенському міському голові Москаленку В.В., Бердичівському міському голові Мазуру В.К., Малинському міському голові Шостаку О.Г. вжити заходів щодо забезпечення до 30.12.2017 оснащення багатоквартирних житлових будинків приладами обліку теплової енергії на 75%.

 

10. Головам Брусилівської,  Любарської,    Ємільчинської,  Ружинської, Лугинської, Хорошівської, Овруцької райдержадміністрацій посилити співпрацю з підприємствами, організаціями, установами, структурними підрозділами служби зайнятості у вирішенні питань щодо збереження існуючих та створення нових робочих місць, залучення інвестицій, розвитку  підприємницької діяльності з  метою зниження напруженості на ринку праці.

 

11. Головам райдержадміністрацій, рекомендувати міським головам міст обласного значення, головам об’єднаних територіальних громад до 26 січня 2018 року поінформувати про хід виконання  розпорядження:

 

структурні підрозділи облдержадміністрації:

 

департаменти: фінансів (абзаци 1, 2, 5 пункту 6); містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства (підпункт 1), абзаци 3 та 4 підпункту 2) пункту 5, пункт 9); праці та соціального захисту населення (абзац 1 підпункту 2), підпункти 3), 4) пункту 5, пункт 10);

 

управління: агропромислового розвитку (пункт 2); охорони здоров’я (абзаци 3, 4 пункту 6, пункт 7); освіти і науки (пункт 8);

 

службу у справах дітей (абзац 5 підпункту 2) пункту 5, абзац 6 пункту 6);

 

головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (абзац 2 підпункту 2) пункту 5).

 

12. Структурним підрозділам облдержадміністрації, рекомендувати головному управлінню Пенсійного фонду України в Житомирській області поінформувати департамент економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації про хід виконання розпорядження до 12 лютого 2018 року.

 

13. Департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації узагальнену інформацію про виконання розпорядження надати облдержадміністрації до 26 лютого 2018 року.

 

14. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови облдержадміністрації згідно з розподілом функціональних обов’язків.

 

 

Голова адміністрації

І.П. Гундич

 

 

Завантажити розпорядження

Версія для друку