Скарги щодо перевезення пасажирів вирішуються одразу у телефонному режимі
12 Лютого 2018 • 09:55
Кіл-сть переглядів: 954
Скарги, які надходять від жителів області щодо перевезення вирішуються із перевізником одразу ж у телефонному режимі.
Про це розповіли в управлінні дорожнього будівництва та інфраструктури облдержадміністрації.
«Якщо на «гарячу лінію» надходить скарга, ми одразу вирішуємо у телефонному режимі із перевізником це питання. Найчастіше скарги пов’язані із тим, що у перевізників ціни вказані без страхового і станційного збору, а в касах з ними. Далі вже надаємо відповідь людині, яка звернулася», – сказав начальник відділу транспорту і зв’язку Валерій Ясинецький.
Загалом в управління надійшло близько 10 скарг.
Нагадаємо, що за дорученням голови Житомирської ОДА Ігоря Гундича перевізники на приміських та міжміських маршрутах, які підняли ціни на проїзд з нового року, знизили тарифи і встановили на рівні не більше, ніж +15% до вартості, яка діяла до нового року. На деяких маршрутах ціна квитка стала на 16 гривень меншою.
Якщо на певному маршруті тариф не зменшився або зменшився, але становить більше, ніж +15%, – повідомляйте про це за телефоном гарячої лінії профільного управління (0412) 47-46-52.