Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Прем’єр-міністр: Спрощення застосування РРО скоротить витрати підприємців і дозволить побороти контрабанду

01 Червня 2018 • 12:00

Кіл-сть переглядів: 212

1Кабінет Міністрів України виступає за суттєве спрощення застосування реєстраторів розрахункових операцій, оскільки це дозволить не тільки зняти додаткові фінансові та часові навантаження на бізнес, а й зробити важливий крок в боротьбі з сірим імпортом, контрабандою та нелегальною торгівлею.

 

Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час зустрічі з представниками бізнесу та профільних асоціацій, присвячену питанням спрощення застосування РРО.

 

Він нагадав, що ідея такого спрощення виникла під час написання закону захисту прав бізнесу «маски-шоу-стоп». «Тоді ж ми говорили і про те, що треба боротися з сірим бізнесом і захистити права споживачів. Це (ефективне використання РРО) також боротьба з контрабандою, – зазначив Глава Уряду. – Принципово важливо, аби в країні був порядок і всі чесно платили податки».

 

Учасники наради погодилися, що нинішня схема застосування реєстраторів – занадто складна. Так, виконуючий обов’язки Голови Державної фіскальної служби України Мирослав Продан повідомив, що на сьогодні вартість ПО для реєстраторів становить від 4 до 20 тис грн., а щомісячне обслуговування – не менше 200 грн. Підтвердження операції – паперовий чек, який досі вклеюють в касові книги. При цьому потрібні численні заяви, додатки і документи і не менше 5 днів часу на оформлення звітів. Не дивно, що за таких умов підприємці нерідко уникають будь-яких реєстрацій, а отже сплати податків та зборів. Така ситуація, наголошували підприємці, формує великий дисбаланс між білим та сірим бізнесом.

 

Нова пропозиція ДФС і Уряду – повна протилежність діючій системі. Ключова відмінність – он-лайн реєстрація через телефон або планшет, відсутність підтверджуючих документів, відсутність абонентської плати і використання електронного чеку з QR-кодом, який буде автоматично вноситися в реєстр, доступний в електронному кабінеті платника податків. Для обробки даних ДФС планує використовувати два незалежні дата-центри, а ПО для них забезпечити за рахунок економії коштів по інших проектах завдяки використанню системи ProZorro.

 

Як наголосив керівник ДФС, запропонована система застосування РРО легко інтегрується з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами.

 

Представники бізнесу високо оцінили інновацію. «Доволі прогресивна система. Фіскалізація економіки потрібна – це буде кроком до знищення контрабанди та сірого імпорту. Білий бізнес дає цій системі зелене світло», – сказала виконавчий директор Європейської Бізнес-Асоціації Ганна Дерев’янко.

 

Сторони дійшли згоди, що нова система, в разі її остаточного схвалення, може бути запущена в пілотному режимі протягом найближчих трьох місяців.

Версія для друку